Toen alles gereed was mocht hij erin en hij draafde er naar toe en liep zo achter mij aan de laadplank op, aan een los touwtje

Binnen moest hij overdwars dus ik zei "Om" en hup daar stond hij al netjes, zo braaf!!! De chauffeur stond er echt van te kijken hihi

Toen ging de klep dicht en mijn vriendin had champagne geregeld voor t afscheid, en toen stonden wij dus buiten nog te praten enzo, en werd hij heel nerveus en nijdig: beetje stampen en met zijn voorbeen maaien. Dus deed de chauffeur het zijluik nog even open, dat hij ons kon zien en toen ging hij daar met zijn hoofd uit staan

Toen het tijd was om te gaan ging het luik weer dicht, al mijn spullen en Suevvie zijn dinsdag in Nederland. Ik had wel een beetje een rotgevoel, want eerst zeiden ze dat ze zondag al in Nederland zouden zijn, en ik wist dus niets van die verlenging. En toen hij wegreed stond hij weer even te stampen dus ik zag alweer allemaal enge dingen voor me.
Gelukkig heb ik vanmorgen first thing de chauffeur gebeld (gisteravond was ik te laat pas hier in Nederland) en alles ging supergoed met hem, hij was super rustig en lief, en luisterde goed. Hij wilde heel veel knuffelen met de chauffeur

Morgen mag ik hem weer bellen, dat vond hij helemaal niet raar, dus ik ben er nu wel gerust op. T was wel raar hoor, die lege stal ineens en toen moest ik afscheid nemen van mijn beste vriendin

Maar ik moet nu aan de leuke dingen denken, hij staat dinsdag hier, en Annemieke en ik gaan zo eerst naar de hyporama om een mooie deken voor hem te kopen. Zoals het weer nu hier is heeft hij hem denk ik niet nodig overdag want daar was het eergisteren ook koud, regen en alleen gisteren was het weer even mooi.
Foto's volgen nog en dinsdag gaat Annemieke de aankomst filmen dus ik hou jullie op de hoogte! Ben best wel trots op mijn kanjer