afgelopen vrijdag weer een behandeling gehad van de fysio, gewoon massage wat ik ook eindelijk kon verdragen zonder van de pijn kompleet te verkrampen aan de linkerkant. En nog wat extra oefeningen.
Maar de volgende dag voelde ik dat de pijn in mijn been weer terug was, ach denk je komt vast van gister want dat was voorgaande keren ook zo, gewoon ff stijf.
Nee dit maal bleef het zo.
Gister ochtend nog bij de arbodok geweest(ja zit inmiddels 5 weken thuis). Deze pipo sloot absoluut een hernia uit en hield het nog op ischias.
Maar achter in mijn hoofd vertelde me al dat het niet klopte.
Diezelfde middag nog bij de fysio geweest, en hij zag het al aan me toen ik opstond. Toen hij vroeg hoe het ging zei ik dat ik een stap achteruit heb gedaan en dat de klachten u continu aanwezig waren.
Hij is er dus voor 90% van overtuigd dat ik een hernia heb

Mijn huisarts is op vakantie, anders had hij direct gebeld voor overleg en eventueel doorsturen.
Dus of ik het vol zou houden een week lang plat te liggen.
dat wist ik niet, maar zou mijn best doen.
Thuis eerst eens een flink potje zitten

dan denken je ouders gelijk dat je poten eraf zijn en dat je helemaal niks meer kan.
Ze wouden al hun vakantie afzeggen(a.s. maandag)
heb ik dus duidelijk gezegd dat ze maar gewoon moeten gaan.
Ik heb het vandaag dus redelijk volgehouden, heb vanmorgen ff gesmokkeld om mijn mails te lkezen en een half uurtje te bokken.
Mag gelukkig wel gewoon naar de wc en nu maar weer ff bokken.
Heb geen laptop en wil graag nog een beetje in de wereld blijven anders ben je helemaal zo'n gevangene.
Maar ja nu zit ik hier dus en nu heb ik dus een heel moe gevoel in mijn rug, wat ik dus nog niet eerder heb gehad, heb nog helemaal geen klachten in mijn rug gehad.
vraag me af of het wel goed is zo?
Ik mis alleen mijn paarden ontzettend, dat heb ik in al die jaren nog niet meegemaakt.