Op RTL boulevard was net een paardenveiling te zien voor de rijkere mensen onder ons. Het duurste paard ging weg voor 205.000 euro en een achternichtje van de queen van Engeland had een paard van 140.00 gekocht. Waarom hebben mensen zoveel geld over voor een paard? Op papieren kan je immers niet rijden...
Eleionomae
Geplaatst: 26-10-09 20:55
Dat is het zelfde als waarom mensen enorm dure boten kopen terwijl je op een goedkoop bootje ook prima kan varen of dikke auto's kopen terwijl de goedkopen het ook prima doen.. Strooien met geld vind men nou eenmaal leuk en het lijkt heel wat als je iets in je bezit hebt wat veel kost
Bruintje_87
Geplaatst: 26-10-09 22:17
Gemist Zal straks wel een herhaling zijn he?
Tja, hun gaat het denk ik meer erom de status...
Uit nieuwsgierigheid, wat voor een paardje was het?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik schrok van de bedragen. En dan niet in de zin van de hoogte... Vond ze erg laag in vergelijking met een jaar of 2 3 geleden, toen hadden we dergelijke beesten voor het 3 dubbele staan op de handelsstal waar ik werkte... Viel me eigelijk tegen. Maar het zal de crisis wel zijn.....
Nebraska
Geplaatst: 27-10-09 11:25
Aha, dat was de equine elite veiling bij de Academie van Bartels. Nodig wat hotemetoten uit, hou het voor de rest exclusief en je kunt de prijs lekker opkloppen!! That's life..... Onder andere veel gebakken lucht...duur verkopen. (Van de meesten hoor je ook nog zoveel de komende jaren....NOT!!!)
Nebraska
Geplaatst: 28-10-09 00:19
excuseer het was niet bij Bartels maar in Weert... rest is the same
Maar ik vond de prijzen ook wel meevallen, heb wel duurdere paarden gezien!
Jantine_
Geplaatst: 28-10-09 22:10
Edit: sorry zie net dat het in NL was
mywayzidane
Geplaatst: 28-10-09 22:55
Hahaha wat het leuke is dat ik daar 1 1/2 week geleden nog heb geknipt. Toen waren ze alles aan het opbouwen en de paarden stonden er al. Het was er echt schitterend alléén de entourage was al gaaf!
Ik was ook blij dat ik met mijn autotje daar op de oprijlaan mocht parkeren met al die duren auto's
Mooi geschreven Sjoert, volgens mij was het een ontzettend geslaagde avond! Was eerlijk gezegd wel benieuwd wat enkelen hadden opgebracht, aangezien ik ze vanaf de foto heel aansprekend vond!
Ik was er ook, heb me zeker vermaakt die avond en de paarden zijn inderdaad allemaal beauty's. Afgelopen 2 jaar was ik er ook bij en ik vond dat alle paarden van zo'n goede kwaliteit waren dit jaar, nog beter dan de vorige jaren Elk jaar kijk ik weer naar dit evenement uit