Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CM_ schreef:Tuurlijk raken de mensen dat veulen wel kwijt.
Maar ver, zeer ver onder de kostprijs...
Waarom zou je willen fokken met een papierloze merrie?
Kijk liever eens op de markten en handelsstallen hoeveel papierloze veulens er zijn ...
.

Suzanne F. schreef:De vraag is waarom?
Je moet er vanuit gaan dat je er geen geld aan verdient maar het heeel veel kost. Zodra je hem verkoopt weet je niet waar hij belandt en dat kan ook een enkeltje worst zijn met een papierloze moeder.
Dus? Doe je het voor plezier? Leuk een veulentje wat me handen met geld kost en later salami wordt?
Of ga je hem zelf houden tot hij 30 is?
Emmaar schreef:Cassidy schreef:Als de merrie in het stamboek is opgenomen, hoeft er niet altijd een sluitend pedigree achter te zitten.
Haha, daar begrijp ik helemaal niks van hoor. Die woorden zeggen mij allemaal niks
Emmaar schreef:Waarom word er met 'je' gesproken. Het gaat niet om mij. Ik stelde alleen de vraag. En voor de 3e keer; ik wil niet fokken met mijn papierloze merrie.
Suzanne F. schreef:Emmaar schreef:Waarom word er met 'je' gesproken. Het gaat niet om mij. Ik stelde alleen de vraag. En voor de 3e keer; ik wil niet fokken met mijn papierloze merrie.
Waarom vraag je het dan?
Ja er zullen mensen zijn die het doen. Is het slim? Nee. Waar komen ze terecht? Paardenmarkt Hedel en Zuidlaren in een gunstig geval.