Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Michelle96 schreef:wat ik gehoord heb .
is dat shetlanders veel kunnen dragen ..
het is alleen geen beeld & en mis niet erg goed voor de rug ?
Michelle96 schreef:wat ik gehoord heb .
is dat shetlanders veel kunnen dragen ..
het is alleen geen beeld & en mis niet erg goed voor de rug ?

feliciaa schreef:Volgens mij is het zo dat geen enkel paard/pony meer dan 20% van zijn eigen lichaams gewicht kan dragen (correct me if i'm wrong). Ik zie het ook wel eens en het is echt geen gezicht, en ik vind het zielig voor de pony.
@ Ts: Als ik jou was zou ik gewoon eens naar de eigenaar stappen en het heel voorzichtig vertellen. Niet metteen zeggen die meisjes zijn te groot dus ze mogen er niet meer op rijden, maar begin bijvoorbeeld met het feit dat de pony maximaal 20% van zijn lichaams gewicht mag dragen.
feliciaa schreef:Misschien weet ze niet dat het te zwaar is voor de pony? En eventueel kan je haar ook nog met de foto confronteren die je in je vorige topic hebt staan? Dat zou voor haar duidelijk genoeg moeten zijn. (tenminste als ik zo'n foto zou zien van iemand op mijn paard had ik ze er metteen afgeschopt).

dan tijd niks en soms wisselen ze ff af, nou dan duurt t hooguit 20 minuten.. dus valt reuze mee, int echt ziet het er beter uit als op deze foto van moment opname, de meiden zijn erg lief voor deze shet!!