Leuk! Een pony met x-benen in je achtertuin..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marloez

Leuk! Een pony met x-benen in je achtertuin..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 23:21

Ik zat -vraag me niet waarom :P - even op Marktplaats te snuffelen naar de goedkoopste pony's die er maar te vinden waren. :+

Zie ik opeens een advertentie voor een minishetlander met ernstige x benen. En de locatie waar dit dier zich bevond: Foto 1: een ontzettend rommelige garage? := Foto 2: Een met stenen bestraten achtertuin? :\ Foto 3: idem, inclusief met een bot en een bal..

Dachten deze mensen dat ze een hond hadden gekocht maar bleek het achteraf toch een pony te zijn? :=

Ik vind het echt belachelijk... Arm, arm dier. Vreselijk dat er nog zo veel hersenloze mensen zijn die een goedkope pony zomaar even aanschaffen!

Spritz

Re: Leuk! Een pony met x-benen in je achtertuin..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:26

Ah wat sneu zeg! Heb je het linkje dan?
Arm diertje.. :(:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:27

Je zou hem haast kopen om hem een beter plekje te geven.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:30

Ben ook wel erg benieuwd. Zou je de link hier neer kunnen zetten?

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:32

ben ook erg benieuwd!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:32

Ben erg benieuwd!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:34

Heb even de advertentie opgezocht. Zou t beestje niet even daar staan voor de foto's? Dat hoop ik wel voor hem!

Is gewoon heel makkelijk te vinden via marktplaats. Gewoon zoeken op ponys en dan prijs tot 250 aan klikken. En dan even naar beneden scrollen, hij staat er vanzelf tussen.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:35

gevonden ;( wat ziet ie er vreselijk uit!
"hij heb er geen pijn aan" --> met zo'n beentje?!?!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 23:35

Volgens mij is dat niet toegestaan op Bokt..

Ja je zou 'm zo kopen he.. Het is echt een sneu diertje. In de advertentie staat dat hij geen pijn heeft aan zijn kromme beentjes, maar het ziet er niet zo prettig uit.. Kan het me bijna niet voorstellen! Nou heb ik verder geen verstand van deze beenstand, maar lekker galopperen lijkt me er niet inzitten. :=

Om de link te vinden kun je op Marktplaats kijken onder (de goedkoopste, tot 250 euro) 'Pony's'. Daar staat hij tussen voor 50 euro.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 23:36

PineApple schreef:
Heb even de advertentie opgezocht. Zou t beestje niet even daar staan voor de foto's? Dat hoop ik wel voor hem!

Is gewoon heel makkelijk te vinden via marktplaats. Gewoon zoeken op ponys en dan prijs tot 250 aan klikken. En dan even naar beneden scrollen, hij staat er vanzelf tussen.

Waarom zou je in godsnaam een pony mee naar huis slepen voor de foto's. Dat klinkt niet erg logisch.. :=

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:37

Jeetje wat enorm sneu!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:38

nja die mensen hebben ook een shabrakje en 2 dekens te koop staan voor grotere paarden. wel apart....
maare zoalng die arme ukkies nog verkocht worden omdat het zo zielig is blijven ze helaas ook rondlopen op deze wereld....

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:39

zoals deze pony op zijn beentjes staat heb ik nog niet eerder gezien! dit is echt erg sneu en denk toch wel dat dit beestje geholpen moet worden! hoop dat deze de juiste eigenaar krijgt die weet wat te doen!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 23:40

suuzepuus schreef:
nja die mensen hebben ook een shabrakje en 2 dekens te koop staan voor grotere paarden. wel apart....
maare zoalng die arme ukkies nog verkocht worden omdat het zo zielig is blijven ze helaas ook rondlopen op deze wereld....

Ik zie het ja, ze verkopen allemaal spullen.. Net alsof het gewoon iemand is die allerlei oude spullen inkoopt en weer doorverkoopt.. Ongeacht of het nou een pony is of een autoband..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:41

jep, tuinontruimingen.... misschien dus een pony die bij deze mensen al veel beter af is als waar hij vandaan komt....

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:43

Marloez schreef:
PineApple schreef:

Waarom zou je in godsnaam een pony mee naar huis slepen voor de foto's. Dat klinkt niet erg logisch.. :=

Heb ik ook wel eens gedaan hoor ;) Wilde mijn vz-pony van toen op de foto hebben. Maar was de camera vergeten. Moest toch nog even thuis wat ophalen, gelijk pony maar even mee genomen (toch een soort van beweging) en daar even wat foto's getrokken.

Als je er mee gaat wandelen en dan bedenkt dat je nog foto's wilde maken voor op marktplaats. T ken ;) Ik zeg niet dat het zo is..maar t kan altijd, ik hoop het iig wel voor t beestje

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:43

Gevonden. Wat een lief bolletje wol. En die prijs....
Misschien mensen die hem mee wilde nemen om hem een goed tehuis te geven maar hem dat toch niet goed konden geven.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 23:48

PineApple schreef:
Heb ik ook wel eens gedaan hoor ;) Wilde mijn vz-pony van toen op de foto hebben. Maar was de camera vergeten. Moest toch nog even thuis wat ophalen, gelijk pony maar even mee genomen (toch een soort van beweging) en daar even wat foto's getrokken.

Als je er mee gaat wandelen en dan bedenkt dat je nog foto's wilde maken voor op marktplaats. T ken ;) Ik zeg niet dat het zo is..maar t kan altijd, ik hoop het iig wel voor t beestje

Zette je 'm toen ook in de garage? :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:49

jemig wat triest joh! met die prijs kon ik niet vinden, maar pony x benen (zoeken in titel en beschrijving aanklikken) vond ik het wel meteen.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:50

Nee, pony was een beetje groot ;)
Maar het komt wel voor, zeker met van die kleine ponies. T zal niet de eerste zijn die even in de garage wordt gezet omdat t baasje binnen even iets wil halen..
Hoewel ik wel vind dat ze dan wel eventjes hun garage mogen opruimen voordat t ponietje daar naar binnen gaat >;)

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:53

je wil niet weten hoe vaak mijn pony's de garage in gedoken zijn hier, als ik ze even mee naar huis had ;)

ik vind het beestje er wel goed uitzien ondanks zijn pootjes hoor. :j

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:54

PineApple schreef:
Nee, pony was een beetje groot ;)
Maar het komt wel voor, zeker met van die kleine ponies. T zal niet de eerste zijn die even in de garage wordt gezet omdat t baasje binnen even iets wil halen..
Hoewel ik wel vind dat ze dan wel eventjes hun garage mogen opruimen voordat t ponietje daar naar binnen gaat >;)

er werd een foto gemaakt dus dan waren ze er vast bij :)* ;)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:55

Ja dat snap ik MDJ.
Maar het gebeurt gewoon vaker dat een pony daar even gestald wordt omdat er binnen even iets gepakt moet worden.
Ik zeg toch niet dat ze er nu niet bij waren....dat ging over het algemeen.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 23:56

Jammer dat het vanaf hier een behoorlijk eind rijden is, had de pony graag opgehaald. Ik denk niet dat deze mensen weer "een nieuwe" kopen om weer door te verkopen... je weet natuurlijk nooit, maar als ik de foto's bekijk, zo sneu hoe het diertje er bij staat!

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 00:03

Ik denk ook niet dat hier een nieuwe voor in de plaats komt. En er staat een telefoonnummer bij, dus voor meer informatie kun je denk ik sowieso het beste bellen. :D Of je betrouwbare info krijgt is dan natuurlijk nog maar de vraag. :+ Maar ik krijg niet de indruk dat deze mensen bijbedoelingen hebben. Wss aangetroffen in iemands tuin en gekocht (gezien alle andere advertenties van 2e hands spullen) om hem vervolgens te verkopen en een beter thuis te bieden.