Is jou paard verliefd :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

janjaffa

Is jou paard verliefd :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 21:36

hoi

bij mij op de manege staan 2 paardjes een fjordemerie en een Belgisch trekpaard en die 2 zijn toch verliefd
Die kunnen niet zonder elkaar ook als die 2 samen in de zelfde lesbak rijden moet het Belgisch trekpaard altijd efe hinniken terwijl die merrie het niet zoveel kan schelen :Y) Mijn vraag dus zijn julie paarden ook zo verliefd :D

friendly

Re: Is jou paard verliefd :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:42

Of zij doet aan ''stille aanbidster'' spelen, en snapt ze de definitie daarvan niet... :P

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:43

Volgens mij kent ze dat woord niet, althans, niet als ze niet hengstig is, dan vind ze iedereen leuk.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:44

mijne is hengstig (geweest) en ze was heeeeeeeeel erg aan het slijmen met een ruin

xKatjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:46

Hahah mijn paard vond een ander paard ook helemaal geweldig!
Het nichtje van de eigenaars van de stallen kwam op de paarden passen toen zij op vakantie waren, en nam haar paard mee. En mijn paard en haar paard vonden mekaar harstikke leuk :D Hele tijd hinniken, naar mekaar toe, alles met mekaar doen :P Echt leuk om te zien! Maar nu is het meisje weer weg en het paard dus ook :P

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:48

haha als de mijne hengstig is is ze op elk paard verliefd

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:48

Mijn paard was wel een beetje verliefd op een hele mooie haflinger dame, maar helaas is ze afgelopen weekend verhuisd, dus hij is zijn vriendin kwijt. Maar goed nou is hij weer terug bij zijn beste maatje. Een oude appaloosa ruin.

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 21:52

Mijn pony plakt ontzettend aan zijn grote vriend..
Hij kan kiezen uit ongeveer 20 maatjes, maar er is er maar eentje waar hij echt gek mee is..
9 van de tien keer staat hij samen met zijn vriend te grazen of te kriebelen ;)
Ook begroet hij zijn vriend altijd als hij aan komt lopen of langs komt lopen..
Ze zijn even een maand uit elkaar geweest, en bij terugkomst ging hij in een speer naar zijn grote vriend..
Verliefd is denk ik niet het goede woord, maar hij is wel ontzettend gek op hem :)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:03

Ach.. Zijn het beide ruinen? Hootjes heb je dan dus blijkbaar ook in de paardenwereld.. Tsjaah..als zij er gelukkig mee zijn... :P

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:04

Ja!
Op zichzelf..... :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:32

Mijn merrie had het goed uitgezocht, ze was het vriendinnetje van de baas in het land :) Toen ze een keer kreupel was mepte hij al paarden bij haar uit de buurt om haar rust te geven, zo lief!!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:04

friendly schreef:
Ach.. Zijn het beide ruinen? Hootjes heb je dan dus blijkbaar ook in de paardenwereld.. Tsjaah..als zij er gelukkig mee zijn... :P

Ja beide ruinen :D ach als ik zie hoe hij blij hij is met Karel in de buurt, dan nemen we dat maar voor lief :D

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:25

verliefdis niet helemaal het juiste woord denk ik, eerder dikke maatjes.

mijn hengst was eens dol op een haflingerruin, nu nog een zwak voor haflingers. en dat kwam niet door zijn hengst zijn, hij moest even bij hem kijken, snuiven enzo en dan was het klaar, ze kwamen elkaar altijd in de manege tegen. helemaal vrolijk werd hijdan

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:30

Ach ja, ik heb een ruin die tussen 8 merrie's op wei staat.
Hij is de enigste man op de weide en heeft heel veel aanbidders...

Hij is ook nog steeds druk aan het dekken terwijl hij al lang ruin is.
Maar ik moet zeggen de meeste merrie's zijn ook wel een beetje sletjes.. die lopen constand met hun konten voor hem te paraderen.
Tja, als man kan je dat natuurlijk niet weerstaan... ;)

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 01:09

mijn arabier pinto hengst (vanaf vandaag ruin, moet nog wennen aan de gedachten :P) heeft zijn oogje laten vallen voor een zeer brede tinker merrie :) elke keer als hij haar ziet gaat hij gewoon door het lint :O loopt hij daar wat met zijn ding te showen, stijgeren, brullen,... terwijl hij naar al de andere merries niet eens kijkt :) nu hopen dat door zijn ruin zijn, zijn groot lawaai ophoudt ;)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 01:17

Ja, mijne is verliefd!
[VVDD] Als je maar gelukkig bent

Of eigenlijk, zijn 'vriend' is de (niet zo) stille aanbidder, en mijn paard vindt het allemaal wel best omdat hij verder geen vriendjes heeft.

Hij houdt zijn vriend dus behoorlijk aan het lijntje. :P

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 01:24

De hengst die ik rij is verliefd op een merrie van dezelfde eigenaresse. Op alle andere niet hengstige merrie's reageert hij niet echt, maar op die ene merrie reageert hij altijd ontzettend heftig. Het is wel wederzijdse liefde volgens mij want als de merrie hem ziet dan kijkt ze altijd zo anders uit haar ogen, hahahaha, echt te grappig.

yeye

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 01:28

whahaha!! ik snap helemaal wat je zegt :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 01:32

Vergeet ik er nog wel bij te zeggen dat de merrie voor de fok gebruikt wordt maar dat ze dus tijdens het drachtig zijn gewoon hengstig blijft, ze vind het volgens mij veel te lekker met hem :x

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:01

ja mijn vorige pony was echt een sletje die ging met alle jongens van de manege:P
hihi

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:03

jaah mijn paard is ook verliefd :j zijn vriendin is dan wel 9 jaar ouder,, maar onafscheidelijk die 2 haha

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:12

Mijn paarden zijn verliefd op elkaar :D Ze hebben een soort haat liefde verhouding! Eerst meppen ze elkaar en daarna gaan ze elkaar kriebelen, en dan wordt er weer gemept en daarna gaan ze weer kriebelen. Het zijn beide merries trouwens :D

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:29

Mijn (ruin) paard heeft 1 vast vriendinnetje, Sissy (merrie). Is het paard van m'n vriendin.
Ze trekken heel erg naar elkaar toe altijd even snuffelen en doen bij elkaar. Helaas staan ze niet samen want er is een merrie- en ruinen- weide.

Mijn kleine shetter heeft maar 1 weide maatje en dat is een soort haat-liefde verhouding haha :))

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:01

mijn merrie heeft een ruinenvriendje die helemaal verkikkerd is op haar, als ze weg loopt volgt ie haar, als ze uit het zicht is dan issie helemala van slag. ectt heel schattig, alleen heeft zij totaal geen intresse in hem, ze vind mijn hensgt veel intressanter, eigenlijk wel sneu voor de ruin :P

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 12:11

Het paard van Wesseltje is dus zo gek op mijn ruin :D. Het is echt vreselijk aandoenlijk om te zien. Hij hinnikt altijd naar mijn paard. Onze paarden gaan ‘en masse’ naar binnen en als ik dan in de paddock bezig ben, stagneert de hele boel omdat Wesseltjes paard halthoudt bij mijn ruin en niet meer doorloopt :D. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Mijn paard is wat minder uitgelaten in zijn ‘liefde’ maar ik vond hem wel een beetje downig toen Wessels ruin een maand weg was.