Nou ik ga me is aan HAW topic wagen, hihi. Oké, voordat ik het openingsverhaaltje ga vertellen, gooi ik eerst even een foto in de groep!
'Hoi ik ben Tommie.'

Juist ja, nou ik hoef jullie dus niet meer te vertellen dat Tommie een haflinger is. Voordat ik verder ga, voor de geïnteresseerden die nog meer dan het hoofdzakelijke van Tom willen weten; [ITP] Tommie hangt de macho uit op zijn nieuwe stal!!!
Zo. Ik rijd Tom sinds een maand 3 à 4 keer per week. Voor die tijd heb ik een paar jaar niet meer gereden, vanwege heftige vorm epilepsie en schouderoperaties. Weer daarvoor heb eigen paard gehad, plus paarden die ik voor anderen reed. Goed, ik was dus behoorlijk bang dat ik het rijden verleerd zou zijn. Gelukkig blijkt dit nog best mee te vallen, ik kan nog lichtrijden.
Hihi, grapje. Tom en ik zijn nu eerst bezig om lekker aan elkaar te wennen en een team te vormen. Nu gaat dit opzich best lekker hoor, we vermaken ons samen wel. En ik kan zijn humor wel waarderen.
We starten altijd lekker even lang-laag om op te warmen. Daarna pak ik 'm op en zijn we lekker bezig met wat oefeningen als wijken, SB, stukje travers etc. Andere dagen werk ik 'm alleen lekker los in stap - draf en galop en is hij klaar. Tsja, eigenlijk valt er niet heel veel te vertellen. We zien wel waar het schip strand. We hebben in ieder geval veel lol samen. 
'Problemen' waar we tegen aan lopen. Hij vergeet soms wel eens wat de functie is van mijn binnenbeen, maar dat wordt steeds beter. En hij is zo nu en dan wat onstuimig/ rennerig. Maar daar kan ik eigenlijk niet zo heel erg mee zitten, dat is zijn humor en kan je maar het beste om lachen, wat ik dus ook vermakelijk doe. Want als hij zijn momentje weer heeft gehad rijden we weer vrolijk verder.
Daarnaast als er echt iets 'fout' gaat ligt dat aan mij en zeker niet aan Tom. Al probeert hij me wel uit hoor, hihi.Foto's zijn van één van de eerste keer rijden (maand geleden) tot nu. Zijn door verschillende mensen gemaakt, waavoor mijn dank.

Nou komtie dan.
Één van de eerste keren rijden;

Papa wilde foto's maken, maar timen is niet zijn sterkste kant zullen we maar zeggen.
Afgezien daarvan liep hij op dat moment ook niet helemaal zoals het moet hoor. 

Week geleden;

Kan beter.

Vandaag;
Effies loswerken. Mag voor het loswerken nog wat meer zakken.
En mijn houding. 

Lolletje tussendoor mag best!

Even klein galopje.

Penny of penny?

Nou dit was 'm wel. Ik zeg; kom maar door het met commentaar of tips!

Groetjes,
Sanne
!!
!