Flair heeft bewezen dat ze nog steeds een superspringpony is!
De eerste hindernis begon al geweldig

Er stond een steilsprong met een drafbalk ervoor die we dus uiteraard in draf moesten nemen, daarna 3 galopsprongen en een kruisje. Flair maakte van de drafbalk een galopbalk, toen 3 galopsprongen en een sprong van 1 meter terwijl het kruisje op 40 cm stond

Toen de 2e keer over deze zelfde sprongen, Flair dacht nu dat drafbalkje en dat steiltje daar maken we wel 1 sprong van. Dus dat was een supersprong waarbij ik bijna voor mijn dressuurzadeltje terecht kwam, snel weer in evenwicht gekomen en over de volgende sprong heen die ze heel netjes deed.
Daarna over de eerste sprong en proberen om tussen de steil en het kruisje stil te staan, wonder boven wonder stond ik precies tussen de hindernissen stil

Na deze geweldige actie was ze gelijk een stuk rustiger tussen de sprongen.
Na deze hindernissen een paar keer genomen te hebben gingen we op naar het volgende lijntje met 3 sprongen waar 2 galopsprongen tussen hoorden.
Voor de eerste sprong lag weer een drafbalk waar Flair natuurlijk weer een paar keer een galopbalk van maakte. De laatste sprong die ik nam stond op 70 cm en toen vond ik het wel genoeg voor Flair, meneer de instructeur vond het nodig om de achterste hindernis een stukje verder te zetten omdat de paarden (flair de enigste pony) niet helemaal uitkwamen. Toen kwam Flair natuurlijk net niet uit en kreeg ik weer een noodsprong, maar weer net aan niet voor mijn dressuurzadeltje gezeten.
Toen lekker uitgestapt en de beentjes gekoeld.
Ze zal vandaag wel spierpijn hebben...