Fitzroy schreef:Voor mij zou het iig niet te combineren zijn. Ik heb het idee dat het toch ten koste van de paarden gaat. Je moet alles toch meer afraffelen dan wanneer je een paard hebt.
Maar als anderen mensen denken het prima te redden, dan moeten ze dat vooral doen.
Ligt eraan hoe je met ze omgaat. Grappa is veel aandacht gewend. Nu Spuit11 erbij is gekomen krijgt hij dat minder. Dat is gewoon zo. Hij wordt wel steeds als eerste benaderd en krijgt nog veel aandacht. Maar op de momenten dat hij los staat met Napoleon heb ik de tijd voor Spuit11. Die vind alles prima. Aandacht, losstaan, poetsen. Die komt zo van het land en is nog niet veel gewend. het is simpeler om maar 1 beest te hebben. Dat klopt maar toch denk ik niet dat ze te kort komen. Het belangrijkste voor een paard is gewoon paard kunnen zijn. Weiland, grazen en elkaar. Niet de mens die er een tutbeest van maakt.
Ik heb ook het gevoel dat ik mijn beesten niet voor 100% kan bieden wat ik ze wil bieden. Hopenlijk komt de tijd nog dat ik dat wel kan.