als ik zie dat ze last heb vd vliegen ga ik naam kastje en pas ik vliegenspray een vliegendeken en vliegen netje
Heb ik vandaag ook weer gedaan... Ik heb der nu 24/7 buiten gedeelte vd dag op het gras en een groot gedeelte in een zand paddoch ivm bevangenheid risico..Maarja als ik dan zo die vliegen zie en die dazen dan begint het toch wel erg te kriebelen om haar ook weer op stal te gooien waar ze er niet zoon last van heeft
Ik ben ook niet iemand die een verzorgster neemt of een bijrijdster ik vertrouw der gewoon niet toe aan anderen en vind het risico dat er iets gebeurt te groot. Ik kan er gewoon niks aan doen dat ik zo ben ik heb gewoon overal mn maniertje voor ook als ik bv de stal uit mest moet het gewoon een bepaalde manier gebeuren , en als mn moeder bv zich ermee bemoeit dan kan ik ook nog wellis wat fel uit d ehoek komen.
Maarja gelukkig weet ik dat ik niet de enige ben en dat er nog meer mensen erg controling zijn met der paard
Ze heeft een speciale vliegendeken voor snachts omdat die zachter is.. En ze heeft een speciale voor als ze op de wei gaat.
Ze kunnen best tegen wat druppels!
En vind het heerlijk om met haar te tutten. Koop altijd vanalles om te tutten