Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amouroke schreef:Zijn er nog dingen die je absoluut dien te kennen voor je eigen paard? De verzorging en stallen kan ik wel volledig op mij pakken, daar heb ik geen problemen mee.
Je geeft aan dat je een braaf, betrouwbaar paard wil. Als je er nou eentje zoekt die ook nog vergevingsgezind is kun je daarmee denk ik wel een heel eind komen
Daarnaast: kan de eigenaar van de stal, waar je nu dus dat paard voor rijdt, je niet wat leren? Of je kunt haar om hulp vragen als er iets is?
Ik snap wel dat zij momenteel investeert in jou, maar de overeenkomst is gewsoon te onzeker! Wat als je binnen 4 maand nog steeds niet zelfstandig met hem kunt rijden?barbara28 schreef:Bovendien, leg er 100 euro bij en je kan een eigen paard onderhouden..
Zo leer je hoe het is om een eigen paard te hebben, maar in het geval van 'nood' zit jij niet met het probleem dat jij de hoefsmid/dierenarts kosten van je paard niet meer betalen kan.
.
. Als we er niet uitkomen kan ik misschien best half pension nemen op een manegepaard. Daar ben ik altijd in de buurt van andere (als ik hulp nodig heb) en zijn de paarden misschien nog wat volgzamer/ braver. Want een manegepaard valt absoluut niet te vergelijken met een eigenaarspaard heb ik gemerkt
. Ik denk dat ik ook vind van mezelf dat ik minder kan dan werkelijk is. Dat zei de eigenaar ook, dat het lijkt alsof ik continue van mezelf denk dat ik het niet goed doe, terwijl het we zo is. We zullen wel zien binnenkort, zal jullie op de hoogte houden