We liepen recht op de bak af, er was iemand aan het inrijden, ik bedacht me net 1 tel van 'wat een bekend gezicht' en toen hoorde ik "Hai Cody"

Toen Orri ook nog gezien, we hebben samen even een proef van een pikzwarte 4-jarige Lipizzaner gekeken en al vlot daarna moest Tessa haar proef rijden. Zag er netjes uit, jammer van die ene galop, ben benieuwd wat je punten nou waren.
Snel daarna kwam ik het zusje van Laurae tegen, met wie ik een tijdje bij de bak heb staan kletsen en toen ik terugliep door de stallen om mijn zus te zoeken kwam ik Laurae zelf tegen, met wie ik even bij Avalla in de trailer heb gekeken. Ze was niet zo tevreden over haar proeven, helaas waren we te laat om haar te zien rijden.
Primavera nog even bekeken, zij heeft altijd samen met Pliva gestaan, en is nu van Jacqueline die op dezelfde stal staat als Regine en Dusi.
Regine, ben ik je nou finaal misgelopen de hele dag of was je er niet??
Toen even wat gedronken in de kantine en daarna de prijsuitreiking gekeken. Laura waar was je paard?

Ook werd het Lipizzaner-Sportpaard 2002 bekend gemaakt, Neapolitano Romanio, zoon van Neapolitano Capriola F.
Toen nog verschillende demonstraties gezien, lange teugel, springen (herkende ineens Francis Turkensteen, wat is het Lipizzanerwereldje toch klein, al ga je helemaal naar Amsterdam) en 2 kuren op muziek.
Daarna mochten de kinderen kennismaken met de Lipizzaners, Nappie was helemaal mooi uitgedost en stond er zo ontzettend braaf bij toen de halve bak gevuld was met kinderen die zo graag een stukje wilden rijden.
Tessa, we hebben van jou en Nappie vanaf het balkon wat foto's gemaakt, die krijg ik volgende week via de mail, dus dan zal ik ze op bokt zetten.
Zag er mooi uit hoor, die Lipizzaners in die prachtige manege.
Was een leuke dag, Tessa was zo druk met kindertjes rond laten rijden op haar paardje dat ik maar geen gedag meer heb gezegd

Op de terugweg nog even wat lekkers gehaald en moe maar voldaan zijn we dan net weer thuis. Geslaagde dag.