Mijn vriend had zijn paard daar gekocht om hun uit hun geldproblemen te helpen. Hun zouden voor hem zorgen en de papieren op zijn naam over laten schrijven. Een jaar later belden ze hem dat z'n paard gestolen was. Na veel gebel en geschrijf met de politie zijn we erachter gekomen dat ze hem gewoon aan iemand anders verkocht hebben. Ze deden al moeilijk over het overschrijven van de papieren, maar nu weten we dus waarom. Een vriendin van mij had haar pony bij hun gestald, en binnen een week had het beestje een enorme wond op haar been, ze hadden een loopstal gemaakt van strobalen en daar was ze overheen gesprongen. Ze wilde op een gegeven moment haar pony terughalen, omdat ze dus doorhad hoe die mensen waren (en zijn!). Na 3 maanden heeft ze eindelijk haar pony terug, nadat haar vader bedreigt is en ze een dierenartsrekening heeft van over de duizend euro!

Dit is een waarschuwing voor iedereen die deze mensen kent! Ze zijn gewoon een gevaar voor de mensheid en al helemaal voor de dieren, en dan niet alleen voor die die van hunzelf! Ze zijn op het moment zelfs bezig een stichting op te richten zodat ze later een manege kunnen beginnen (dat gaat makkelijker als je al een stichting bent). Ze willen zelfs verwaarloosde paarden opkopen, laat ze eerst wat aan hun eigen dieren doen!

Als je meer informatie wilt kun je mailen of reageren op dit bericht dan stuur ik je een mailtje terug.
Alvast bedankt voor het lezen!
XXX Moosje