Wat zijn penny's ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saskia_g

Wat zijn penny's ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:21

Dag, ik las in een forum dat iemand niet wilde dat er 'penny's' reageerden. Wat zijn dat? Sorry, maar ik weet het echt niet en kon het ook nergens vinden!

upendo

Re: Wat zijn penny's ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:23

Penny's zijn mensen/jongere meisjes die hun kennis globaal uit de penny halen. :Y)

Dus:
'Ik doe mijn paard altijd een roze zweetdeken op, want daar wordt hij gelukkiger van!'
'Ik heb 3 zwarte arabische hengsten ingereden op mijn 12e en nu ben ik bezig om 4 Andalusiërhengsten te beleren!'

Enz. Enz. :Y)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:24

upendo schreef:
Penny's zijn mensen/jongere meisjes die hun kennis globaal uit de penny halen. :Y)

Dus:
'Ik doe mijn paard altijd een roze zweetdeken op, want daar wordt hij gelukkiger van!'
'Ik heb 3 zwarte arabische hengsten ingereden op mijn 12e en nu ben ik bezig om 4 Andalusiërhengsten te beleren!'

Enz. Enz. :Y)

haha niks aan toe te voegen

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:26

Mensen die dus geen verstand hebben van paarden, maar wel net alsof doen. tot grote ergernis van de meeste bokkers hier :+

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:27

En wat iedereen stiekem vroeg is geweest ;)

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:27

... En veel dingen 'zielugh' vinden...

saskia_g

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 13:28

O, bedankt, bedoelen ze dat! De Penny is dat tijdschrift dus....sorry hoor, had de link niet gelegd! Maar ja, ik ben de Penny ook al iets ontgroeit...;-)
Zouden er veel jonge meisjes op bokt zijn, weet iemand de gemiddelde leeftijd dan van de gebruikers?
Mijn moeder vindt het zo leuk (46) maar zegt zeker te weten dat ze een 'oude doos' is tussen al die jonge meiden, ha ha!

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:29

En ze kunnen op alle wilde paarden rijden waar niemand anders op kan/durft :D

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:29

Toevallig heb je mazzel :P dr is net een penny bericht geplaatst: Paard ontvoert

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:30

leeftijden verschillen hier van jong naar oud :)

eempiej

Nou volgens mij is het meerendeel wel wat ouder... die zijn iig de penny tijd wel ontgroeit

upendo

mootjah schreef:
Toevallig heb je mazzel :P dr is net een penny bericht geplaatst: Paard ontvoert

Waar? Waar?
8-)
mijn lievelingstopic's!

Ohja, over het algemeen gaan Pennytopic's ook gepaard met een flink aantal spellingsfouten en MSNtaal. :Y)

En volgens mij zal je moeder zich hier ook wel vermaken hoor! :j

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:31

Het is per forum verschillend, is al eens eerder in een statje bekend gemaakt. Op western bijv. ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger.

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:35

@ upendo; Deze ook een hele hoop msn taal:D, het topic heet paard ontvoert! :Y)

geerke

Mi_Amore

Ik ben een omgekeerde penny :') Vroeger deed ik alles volgens het boekje, vond ik roze zo fout als de hel en was ik tevreden met weinig en had ik geen fantasie :')

Nu ben ik er 20, steek ik mijn paarden in het roze, zijn ze al geweldig als ze al een braaf rondje gelopen hebben en heb ik liefst wat bling bling :')

Dus er staat geen leeftijd op penny zijn :D Qua gedrag dan toch, het verstand gaat me gelukkig mee met de leeftijd :D

Zoek in de zoekfilter maar eens op 'pokemon'. Dan begrijp je het zeeeeker :D

pri_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:42

Ik ben net zo'n oude doos als je moeder en ik vind het leuk om hier te lezen, leren en af en toe te reageren! Mijn meiden 13 en 10 zitten (nog) niet op dit forum. Ze zijn gelukkig niet penny-achtig, ze hebben nl al aan den lijve (lees zandhappen, door een bruine hengst belaagd, ook wel eens gebeten en geschopt) ondervonden dat niet elk paard bij hen past!!!

Mijn favoriete ras blijven de shetjes, die ik dan (heel penny-achtig) dood kan knuffelen.............. :o

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 13:53

Ik ken ook een echte penny van boven de 50 hoor.
Die denken alleen maar in hun eigen straatje en alles wat hun doen is de juiste manier.
Reageren heel negatief in topics van meisjes van 11 jr dat ze zo slecht bezig zijn met hun shetje en bla bla.
Alleen hun kunnen onhandelbare paarden weer rijden en mee omgaan en ooh ze zijn zo fantastisch.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:06

Haha een penny is over het algemeen genomen een meisje van een jaar of 12 die:

- een vieze shetlander op de wei ziet staan en dan de dierenbescherming gaat bellen omdat het beestje verwaarloosd wordt
- een paard vast ziet staan in zijn box omdat hij zijn zweetdeken omheeft en even niet mag rollen voordat hij droog is en dan heel hard roept "AAAAAHHHHH WAT ZIELIG !!!!"
- allemaal setjes in verschillende kleuren heeft
- op vakantie een wilde zwarte hengst tegen is gekomen waar alleen zij op kan rijden
- altijd bij de boxdeur komt staan als je aan het zadelen bent en aanwijzingen geeft hoe je het beter kunt doen.
- het vèt schattig vindt als haar pony haar halve jas uit elkaar trekt op zoek naar paardensnoepjes.
- het zoooooooo lief vindt als haar pony tegen haar aan schuurt na het rijden
- zonder overleg met de eigenaar een paard bijvoert omdat ze vindt dat hij dat verdient omdat 'ie altijd zo zielig zijn neus door de tralies van de box steekt als ze langs komt lopen

...

en zo kan ik nog wel even doorgaan :D . Weet je nu genoeg? ;)

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:11

een paard dat in de winter buiten staat met een dikke wintervacht en dat is dan zielig
of eentje die net niet glimt is zielig en dat is dan verwaarlozing
al heel veel hengsten ingereden hebben
dat papie een eigen stoeterij heeft en dat jij alle paarden in mag rijden want ze zijn voor anderen véél te wild
een paard met lange manen (dus afentoe klitten) is keiiii verwaarloosd
roze is dé rustgevende kleur voor mijn paard
alles altijd beter weten
en natuurlijk in bijna alle gevallen: ik heb een 2 jarige zwarte arabische hengst in het wild gevangen en zelf ingereden(overdrijven is ook een vak :+ )
ohja edit: een paard dat net niet moddervet is bij gaan voeren omdat ie anders te mager is
etc,etc...

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:13

&Iemand die denk alles te weten en daarom ook zegt:
"Maar in de Penny staat......" En dan komen er de meest onzinnige dingen, hoorde laatst van iemand dat ik m'n paard niet goed reed, was gewoon bezig in de bak bij de buren, komt daar echt zo'n dom kind aanlopen (Zat met chaps op m'n paard, geen rijlaarzen) "Je moet wel rijlaarzen aandoen! Als het paard nu op je teen gaat staan doet het ontzettend au!"
Oh ja, en ze galoperen door de straat
Gaan na de rijles paardje spelen met halstertouwen en voetballen, natuurlijk krijgen ze de naam van hun lievelingspaard :+
Zo was er laatst ook een topic: "Moet ik mijn Shetlanderhengs inrijden met sporen?" En dan steeds maar zeggen dat ze zooooo goed kon rijden en er al meerdere had beleerd enzo, en de vorige die ze had beleerd ging de eerste keer dat ze erop zat al aan de teugel lopen... :P

Ik heb nog wel een link, komt zometeen!

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:17

DebjeDopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:20

chipieke schreef:

ehm.. heel veel onderwerpen :+ iets precieser aub }>

Er voldeden 932 resultaten aan de zoekterm

dat is een beetje té veel om te doorzoeken

Nexus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:24

Citaat:
- allemaal setjes in verschillende kleuren heeft

Oei... Dat heb ik ook... :+

Las vroeger trouwens de Ponyclub, veel leuker dat de Penny!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 14:26

DebjeDopje schreef:
chipieke schreef:

ehm.. heel veel onderwerpen :+ iets precieser aub }>

Er voldeden 932 resultaten aan de zoekterm

dat is een beetje té veel om te doorzoeken

op de naam Pokemon moet je zoeken, die wilde soep met ballen gaan voeren aan haar pony nadat ze hem zou jatten.. :')

Voor het geval hij ziek zou worden, zoiets :')

Alle pennytopics noem ik daarom nu Soep Met Ballen topics.. Afgekort:SMB-topic :')