Maar ongeveer een week geleden heb ik voor mezelf besloten om toch weer een eigen paard aan te schaffen, en wat er in mijn kop zit, zit niet in mijn r**t, dus ik ben op zoek gegaan. Er zou in eerste instantie een 6 jarige merrie binnen komen maar dat blijkt nog wat langer te gaan duren voordat zij komt. En toen kreeg ik een uurtje geleden een telefoontje met het volgende:
8 jarige ruin, heel donker bruin, 1.72mtr, volledig gekeurd, kan netjes bewegen, heeft deelgenomen aan de opleiding van de rijkswacht maar is er bij de laatste proef niet doorgekomen (schijnt dat er dan naar ze geschoten wordt

Ik heb geen idee van zijn afstamming, maar ik heb gezegd: laat maar komen!! Ik ga hem gewoon proberen! Misschien dat het niets wordt en dat ik nu veel te optimistisch ben, waardoor het straks heel deprimerend wordt als het niet klikt, maar ja....dat risico neem ik maar!

Nou moet je weten dat mijn eerste paard wegschoot als hij zelf een scheet liet en ik wel eens geroepen heb dat ik hem naar de politieschool zou sturen!! Konden ze hem daar het e.e.a. leren!