Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Less schreef:Ik denk nog steeds dat in een bepaald segment i.c.m. de betere paarden, de paardenhandel gewoon stroomt maar marktplaats valt daar niet echt onder.

ielsjj_ schreef:Ik vind de prijzen de laatste jaren ook enorm gestegen hoor! Vooral de paarden zijn met sprongen vooruit gegaan, de pony's daarintegen deel, valt me (soms) nog wel aardig mee.
.
HippoLogic schreef:In het begin van de lente staan er altijd meer paarden te koop dan in het op-stal-seizoen.
Mensen zijn ook eerder geneigd een paard aan te schaffen als hij lekker in de wei kan. In de winter is het ook moeilijker om een stalling te vinden. In een wei is gemakkelijker een plek voor nog 1.

Less schreef:Ja, ik zie soms ook de prijzen met duizenden euro's dalen in een relatief korte periode maar waren deze paarden dan al niet te duur?
Mag ik even een verwijzing doen naar het cadeautje bij mijn naam

Tat_jana schreef:mensen zijn depri door de crisis en zien het allemaal niet meer zitten zo ook ik heb mijn paardje te koop gezet omdat ik dacht dat ik het allemaal niet meer aan zou kunnen.
had ik ook werkelijk waar niet gekunt zonder dat er iemand een steentje bij kwam dragen.
dus denk wel zeker dat het door de crisis komt.

Mopske08 schreef:sommigen worden echt duur geplaatst vind ik persoonlijk. Heb nog niet zo lang geleden zoektocht gehouden naar eigen paardje en ondanks het aanbod heb ik er lang over gedaan omdat sommige mensen gewoon te veel vroegen!
Maar er staat echt veel te koop. Vind het soms echt wel sneu...