Ragdollcat schreef:Sneu is dat he, dat er misbruik gemaakt wordt van de goedheid van de eigenaar en de pony.
Goed dat je de eigenaar op de hoogte had gebracht en dat die ermee naar de manegebaas gaat, heel goed van de eigenaar, hopelijk krijgt die meer rust.
Sorry maar ik heb het over de baas van de manege die de pony's op zich heeft genomen!

Moest het even preciezer zeggen...
Maar goed,
De eigenaar van de pony woont hiervandaan ong 80 a 90 km dus hij komt niet echt váák.
Er zijn nog 2 pony's van hem op de manege óók 3 jaar!
Maar deze lopen gelukkig 1 a 2 uurtjes (terwijl 2 uur nog altijd teveel is...)
De eigenaar van de manege heeft dus de verzorging opgenomen met voer en stalling want de eigenaar betaald er niets aan!
Ze zijn naar de manege gekomen om te worden beleerd.
1 van de 3 pony's wordt verkocht, 1 gaat terug voor (de eigenaar van de pony's) zijn dochter en 1 mag de manege zélf houden voor in de lessen.
Maar iemand kan je niet altijd vertrouwen hé!
Eerst zien, dan geloven
Dus ben benieuwd als de baas van de manege daadwerkelijk wel met de lesgevers gaat praten, maar ik vertel zo snel mogelijk hier als ze nog steeds zoveel lopen 
En over die pony wat de manege mag houden, ik heb er érge medelijden mee want je ziet gewoon dat die pony nu nog niet volgroeid is.
Hij heeft helemaal géén spieren nog.
En weet zeker rond de 6 jaar dat hij problemen zal gaan krijgen als hij is uitgegroeid als dit zó door gaat...
Net zoals Ragdollcat ongeveer heeft meegemaakt