Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zitake schreef:Ik zou iig nooit fietsen met een paard naast me. Ik doe het soms met de hond en als ik weet dat die me al met gemak meesleept (zeker in het begin toen ik het hem leerde), mag er niet aan denken dat dit met een paard gebeurt. Heb je zo weinig controle over.
(helaas..) luxx schreef:zitake schreef:Ik zou iig nooit fietsen met een paard naast me. Ik doe het soms met de hond en als ik weet dat die me al met gemak meesleept (zeker in het begin toen ik het hem leerde), mag er niet aan denken dat dit met een paard gebeurt. Heb je zo weinig controle over.
Laat me niet door mijn hond en niet door mijn paard meeslepen, krijgen beiden een gruwelijke ruk als het daar maar enigsinds naar neigt, dat weten ze dondersgoed en halen die grappen ook niet uit.
Kan me herinneren dat een meisje ooit tegen me zei 'tja mijn hond weegt 60 kilo en die kan ik toch echt niet houden hoor', waarop ik zei 'mijn paard aan de 400 maar die haalt het niet in zijn hersens om met me aan de haal te gaan, dan doe ik hem pijn...' misschien hard, maar wel duidelijk.
Vind dat je iets verkeerd doet als je geen controle over je dier hebt en dan zou ik zelfs wandelen afraden.
sindsdien haal ik t niet meer in mijn hoofd. Tuurlijk kan er met alles ongelukken gebeuren, het is een vluchtdier maar op een fiets ben je toch net wat wankeler.