Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
theelichtje_ schreef:Magicmist, Dat is dus ook een beetje mijn probleem, ik heb het paard in goede vertrouwen meegegeven. En het moet voor beide ook met plezier zijn dat ik mijn paard kom bezoeken.
Tessxschatje, Die bijrijder wat zei had aangenomen die mij haar grote mond gaf doet nu dus het paard. Die ander kon/wou ineens niet meer en heeft zij dus iemand anders gezocht.
theelichtje_ schreef:Magicmist, Dat is dus ook een beetje mijn probleem, ik heb het paard in goede vertrouwen meegegeven. En het moet voor beide ook met plezier zijn dat ik mijn paard kom bezoeken.
Tessxschatje, Die bijrijder wat zei had aangenomen die mij haar grote mond gaf doet nu dus het paard. Die ander kon/wou ineens niet meer en heeft zij dus iemand anders gezocht.
Cassidy schreef:Ophalen, en meteen. Meisje heeft om te beginnen je wens niet gerespecteerd dat jij geen ander bijrijder wilt dan het meisje dat er toen bij was, en als ze met jou erbij de overmacht niet kan krijgen over dat stel grieten, hoe moet dat dan als jij er niet bij bent?
En waarom, in hemelsnaam, werd er geroepen dat de DA erbij moest komen?
Het zal een harde les voor haar zijn, maar een les die ze misschien moet leren.