lelijke pony?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mustang1995

lelijke pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 17:00

Hoi ik ga elke zaterdag met een paard meiden naar de ponyclub en onderweg zeggen ze allemaal dingen zoals± jij heb evht een lelijke pony en je kan nooit eerste worden en je komt nooit met de 1ste prijs thuis en jou pony kan niet eens aan de teugel en je kan niet rijden en als ze een klein stukje vandoor gaat (arabisch bloed) dan keer ik om en dan zeggen ze je moet haar wel inhouden en op stal doen ze dit± ze stelen voer van mij kijken in mijn kast en neuzen in mijn spullen geven mijn pony veel eten en knippen in zoijn vacht manen en staart dan denk ik hallo doe het lekker bij je eigen paard en dan zeg ik het tegne hun van he niet doen dat wil ik niet (op normalen toon) en dan zeggen ze ga toch je pony verzorgen of zoiets banketstaaf
ik zat erg erg mee en ik durfde het niet te zeggen dus doe ik het zo maar heeft iemand tips en sorry voor het lange verhaal maar ik dnek dat je het wel begrijpt.

xxxxx en bedankt

Palmera

Re: lelijke pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:04

Dat gezeur of je een lelijke pony hebt neem je toch niet serieus he??? Voor jou is het toch de mooiste pony op aarde? Daar moet je echt niet op reageren. Overigens is het misschien gezelliger om zonder die meiden te gaan rijden. Dan ben je gezellig met je mooie pony, die wel respect voor je heeft.

Ik vind wel dat ze ten alle tijden van je spullen af moeten blijven. Wat denken ze wel niet dat ze zijn. Kun je het hier misschien niet eens met de staleigenaar over hebben? En misschien zijn slotjes op je kast en voerton een optie???

En anders misschien eens kijken naar een andere stal... Is banketstaaf, maar zo hoef jij je niet te laten behandelen. Veel succes ermee, en laat je niet gek maken

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:06

Ik vind het niet helemaal normaal dat ze jou en je paard zo behandelen. Kan de pensioneigenaar er niks aan doen?

Wat is hun probleem eigenlijk? Dat jij je pony niet aan de teugel wilt/kunt rijden, daar hebben zij toch geen last van? En als zij prijzen winnen zo belangrijk vinden zouden ze er juist blij mee moeten zijn. In hun ogen is het slecht. Laat ze lekker in die waan. Als jij straks thuis komt met een lintje piepen ze wel anders.

Zijn die meiden je vriendinnen?
Zo klinken ze anders niet...

Joceline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:09

Pure jaloezie van die meiden..zo moet je maar denken. En over dat spullen stelen, voer geven en knippen aan je paard, daar zou ik serieus werk van maken bij de pensioneigenaar, de moeders van die meiden of zelfs als je geen hulp kunt vinden bij je eigen ouders die dan wat voor je zullen ondernemen. Anders zou ik mijn paard gewoon meenemen en bij een gezellig clubje gaan rijden, dit zijn duidelijk geen echte vriendinnen!

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 17:16

Heel erg bedankt ik ga het zeker proberen
met de staleigenaar en als dat niet helpt (ik laat het jullie weten)
dan moet ik misschien toch alsvast opzoek gaan naar een anderen stal en ja ze waren wel mijn vriendinnen (ik heb er niet zoveel) en de ene dag doen ze aardig en dna niet voor al op zaterdag maar als ik bij ze ben zijn ze aardiig an als er iemand anders bij is dan doen ze net of ze me niet kennen

xxxxx

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:18

Hoe OUD zijn die meiden jemig wat een kinderachtige gedoe...! trek je er niks van aan, dit lijkt mij inderdaad enorm jaloers gedrag.

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 17:20

ik geloof dat die meiden allemaal 11 zijn

xxx

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:27

Zeker niets van aantrekken! Zolang jij maar super blij bent met je pony! Wat heeft een ander daar nu mee te maken?!

Hopelijk heeft je staleigenaar een oplossing, anders inderdaad op zoek gaan naar een andere stal. Ik ken het volledig :)

Veel sterkte!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:29

haha 11 jaar.. Wat een grote mond hebben ze dan al.. En hoe oud ben jij? Ook 11 of ouder? Laat zien dat je er boven staat, die meiden doen het alleen maar om bij elkaar te horen.

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:38

Niet op letten, gewoon negeren, ik heb ook wat van de vervelende gevallen op mijn club en die negeer ik gewoon, niet er tegen in gaan want dat vinden ze grappig. Ik sta dan niet bij ze op stal dus van dat soort pesterijen heb ik niet, maar wel dingen als dat toen met het viertal toen ik erbij kwam was het echt: jéé dit geloof je niet díe erbij, zo verliezen we zeker, waarom die aaander niet! Zijn ze gek geworden!!? en ze stuurden me om 9 uur naar de pc terwijl die om tien uur pas begint (ik wist het niet en ging het aan een hen vragen).
Ik glimlach altijd maar vriendelijk en dan is er ook niemand die kan zeggen dat het mijn eigen schuld is.
Laatst bijgewerkt door Olijkje op 21-03-09 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:38

!!
Wat laat je dat zo gebeuren!
Ja het is altijd moeilijk als he weinig vriendinnen hebt!
Hoelang ben je al op deze stal? en ken je niet meer mensen daar?
Heb je het je ouders al vertel dat zij jouw zo ''mishandelen''?
En in de vacht van je pony knippen?
hebben hun geen paarden of alleen een verzorgpaard?
En een paard is nooit lelijk!!
Dit pik je toch niet?
Sorry het maakt me een beetje boos niet zou reactie hoor maar die dames maken me erg boos!!:(
Blijven ze zo en blijven ze niet van je pony en spullen af zou ik gewoon naar mensen die bij je op de stal staan gaan en informeer je ouders!!

Veel suc6
Sorry lange reactie:o

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 17:46

hey ja ik probeer er niets van aan te trekken en gewoon op de club aan de anderen kan te rijden maar dan komen ze naar mij toe en dan rijden ze mij letterlijk bijna omver is al een keer gebeurd,,, maakt niet uit hoor van je lange reactie ik houd van lezen dit is mijn 2de pony op deze stal en sinds deze pony doen ze zo en ook een keer ging ze gwn mijn pony poetsen (hoe raar)

xxxxxxx

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:49

Ze moeten echt van je pony afblijven, dit kan niet :n

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 17:51

Mm ik heb het nu iets beter gelezen, en als je pony de staart afknippen wordt het toch wel héél erg! Kun je niet naar de ouders van de meisjes gaan? Daar zijn die meiden nog gevoelig voor.. Bovendien kunnen die ouders zelfs een boete krijgen :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:00

Ik weet dat kinderen gemeen kunnen zijn maar aan andermans eigendommen, en zeker aan andermans paard zitten, gaat echt te ver!
Dit moet je niet over je heen laten komen hoor. Hun gedrag richting jou moet je maar negeren en erboven staan maar dat ze aan je pony en je spullen zitten moet je zeker aan iemand vertellen!

En zélfs als die meiden een keer aardig tegen je doen zou ik ze negeren. Ze zijn je aandacht niet waard als ze in het bijzijn van anderen zo naar tegen je doen.

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 18:08

ja inderdaad ze zijn mijn aandacht niet waard
ja ik kan denk ik wel naar hun moeder gaan maar hun ouders zijn best rijk en dan zeggen ze O MAAR DAT ZOU MIJN LIEVE KIND NOOIT DOEN HOOR ZO HEB IK HAAR NIET OPGEVOED dat is echt zo ze waren ook een ander meisje aan het pesten en die heeft het laten zeggen door ene ander iemand en toen zei ze dat .

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:09

Ik begrijp hem even niet...je hebt een topic lopen van 20 maart dat je een nieuwe pony krijgt, en nu hebben die meisjes al zoveel met jou paardje uitgehaald en dat 1 dag later??
Ik denk dat je dit hele verhaal uit je duim zuigt.
Zo niet..leg eens uit dan?

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:24

je zegt dat ze bij je vorige pony normaal deden
Zijn ze misschien jaloers omdat je een Arabier hebt?
Zou zomaar kunne!
Niet van aan trekken en naar je ouders gaan!!
Of die van de meiden!

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 18:28

okay ik zal het even uitlegen ik heb 2 pony´s gehad 1 is overleden en 1 leeft nog en bij die doen ze het en ik krijg waarschijnlijk een pony erbij omdat ik toch al ene beetje te groot word en waarom zou ik dit verzinnen dit is echt aan de gang hoor ik snap het best dat het wat verwarrend is maar ik hoop mdat je het nu begrijpt.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:29

Hmmn wat een dom gedrag van die kinderen..
Gewoon even een grote bek opzetten, desnoods gebruik je er geweld bij, dat je er NIET van gedient bent. ;)

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 18:32

ja maar mijn ouders hebben mij geleerd dat je met geweld niets oplost en ik ben bang dat het dan erger wordt.
xxxx
een grote bek is opzich wel een goed idee.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:37

Hee!!

Ik heb het echt met je te doen. Bij mij hebben ze ook wel eens de hele staart van mijn pony afgeknipt, en niet meer voeren etc. dat ze erg mager werd.. ;(

Je moet dit serieus echt aan je ouders vertellen. Ik vind dat jij nog te jong bent om naar de stalbaas te gaan... Of naar de ouders van de meiden. Dit moeten je ouders doen. Zij kunnen ook druk erachter zetten, dat als het niet heel snel stopt ze aangifte doen van vernieling andermans eigendommen en weg gaan van stal. Meis, succes ermee! Vind het echt heel naar voor je! :(
Laatst bijgewerkt door September op 21-03-09 18:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:37

Waarom sla je ze niet ''per ongeluk'' :')
Of laat je ze ff zien wat je paardje allemaal kan?
Als je eens met een lintje thuiskomt piepen ze wel anders hoor!(stond dat hier niet ergens boven AL :O)haha
En je zit toch ook op school?
Heb je geen vriendin die stiekem ook heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel van paarden houd? als je zometeen 2 pony's hebt kan zij mee rijden :) er zijn veel meer mogelijkheden en je kunt beter niet van de stal weg gaan dan hebben zij hun zin!
Zet anders een bordje op de stal met AFBLIJVEN PONY BIJT!
gehehe misschien kappen ze dan :')
Nou suc6

Xjee

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 18:43

hoi allemaal heel erg bedankt voor jullie steun ik wil ook niet bij stal het is best gezellig zonder die meidne maar ze zitten ook bij me op school en dat bord je kmet pony bijt ect is wel slim ze trapt wel naar mensen die ze niet aardig vind ze heeft die moeder van die meisjes bijna 2 gebroken benen getrapt bont en blauw (vondt ik stiekem wel een goede actie)

onze stalbaas heeft zelf ook kinderen en heeft dit wel vaker gehad die ruzies en hij zegt altijd je kan beter komen dan het op jou laten afkomen ofzo

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 18:47

Oke..kwartje is gevallen ik snap hem. Dan zou ik denk ik maar niet meer met deze "leuke" meisjes samen naar de ponyclub gaan. Dan zou ik zeker de staleigenaar inlichten, misschien beter als je ouders dat doen.
Vind het sowieso een erg vreemde zaak dat daar niet op wordt gelet door de eigenaar van de stal. Ik zou direkt inspringen als ik andere pensionklanten bezig zag met het knippen van een ander zijn paard. Zou in elk geval even vragen of de eigenaar er van af weet. Gelukkig komen mijn pensionklanten niet zomaar in de kast van iemand anders ( die zitten op slot n.l) en al zaten ze niet op slot dan nog wordt dat hier niet gedaan gelukkig.
Als een paard door een ander word gereden dan de eigenaar zelf, word dat ook altijd even gezegd tegen mij, zodat ik weet wie er komt en dat het goed is. Ik zou denk ik toch maar eens kijken naar een andere stal waar dat een beetje beter in de gaten wordt gehouden. Rare bedoening vind ik eigenlijk....hoeveel paarden staan er in pension? Is het een hele grote stal soms?