Gisteren kreeg ik een PB van iemand hier op bokt. Of ik Prada te koop had staan, ze had namelijk bij iemand informatie over diverse tinkers opgevraagd, en daarbij waren foto's van Prada. Dus ik had terug gestuurd dat ze absoluut niet TK staat. En of ik de advertentie mocht zien. Als ik me mail zou doorgeven zou ze die sturen. Afin, heeft ze gedaan, het is idd mijn Prada. Met foto's van oa dressuur, springen en hoofdfoto's. Maar ook waar ik dus op sta. Dit meisje had me inmiddels op msn toegevoegd, en verteld hoe ze die had gekregen. Ze weigerd echter persoonlijke informatie los te laten over die persoon. Ze verteld alleen dat hij/zij uit de buurt van Eindhoven komt. Breed gezien staat Prada in de buurt van Eindhoven.. Ze word TK aangeboden onder de naam Jade, een tinkermerrie van 4.
Ik weet het dus even niet meer. Ik denk/hoop dat dit een zeer flauwe grap is..
De advertentie is gewoon een word bestand, met diverse foto's en de naam en de leeftijd.
Als je je paard wil verkopen maak je denk ik wel een fatsoenlijke advertentie en niet zo een onproffecionele..
Het meisje gaat dinsdag dus bij de paarden kijken, dus bij mijn Prada. Ik ben er niet gerust op..
Van allerlei gedachten schieten door mn hoofd. Ik weet niks van diegene die haar dus TK aanbied.
Moet ik dit allemaal geloven? Ik weet het zelf niet meer..

Edit :
Het is dus geen echte advertentie die je op MP of dergelijke ziet. Zij zegt dat het van een handelsstal komt, die zn paarden niet openbaar te koop zet. Maar via zulke bestandjes.