hoi iedereen,
Na een potje janken en discussie houden met mijn pa ga ik het toch maar eventjes van mij afschrijven.
Mijn verzorgpony wordt verkocht !
Hem verzorg ik al sinds hij als veulen bij ons kwam ( bijna 3 jaar geleden)
Ik heb hem alles geleerd! het is een hengst maar zie je niks van terug , Ja nu! omdat ik heel weinig nog kom , gewoon TÉ ver weg en omdat er niks met hem wordt gedaan. Het is mijn aller beste vriendje ooit!
Ik ben zo trots op hem.Ik hoorde van de zomer al dat hij verkocht werd, bleek niet waar te zijn volgens de eigenaar. Ik blij! Toen gingen ze verhuizen.. een heel stuk verder, maar ik bleef toch nog 3 keer in de week komen, na school in het weekend. Toen vertelde de eigenaar ja ik weet niet of ik hem wil verkopen.. dus het werd steeds Ja, Nee, Ja, Nee.. Nou aaa fijn.. Hij werd dus wél verkocht. Ik met mijn ouders over gehad, het mocht ''uiteindelijk'' wel, ik blij.. vragen hoeveel ze ervoor wilde hebben. Nou.. haar vriend wilde er wel minimaal 1600 voor hebben. Nou ff spaarrekening ''leeg plunderen'' dacht ik. Maar een kennis van mij die dacht er anders over.
Ik had tegen de eigenaar gezegt.. Ik koop hem niet want, het mag niet. Je mag hem van mij verkopen. ( ik was eerste keus bij haar, als hij ooit weg zou gaan)
Toen zei ze, nou ik verkoop het niet voor jou, ik zei dat ze hem neit voor mij moet houden!
Nou paar maanden later.. Hoorde ik gister dat hij het internet opgaat, Krabbelt ze me op hyves, Hey irene ken jij AL zijn foto's naar mij sturen!
Ik ben 'ZÓÓÓ Verdrietig! Ik wil hem niet kwijt
Wat moet ik doen!Mijn hart zegt Niet laten gaan, maar mijn verstand.. die zegt ook weer iets heel anders.
Waarom moet het zo moeilijk zijn
Mijn ma zegt: Je ziet hem vast ooit nog wel. en dan is hij van jou! JA!? maar miss ook wel niet !Ik wil zelfs NÚ het geld eraf halen en naar stal rijden, en hem mee nemen!
Maar ik moet wel realistisch blijven..
Wat moet ik doen, Wél of Niet? Ik word er gek van!

Heel erg bedankt dat jullie dit hebben gelezen,
groetjes Ireneee