snowdon schreef:Ik heb hem gezien bij de ICS keuring, ze gaven een show. Het is een leuke kleine driekleur hengst, ze kan vanalles met hem doen! Wisten jullie trouwens al dat hij ook een Vegelin van Claerbergen is en dat zij de mollema'tjes de goede naam doorgeeft! Dus Lonneke ik weet niet hoe het bij jou zit, maar je komt bij mij over als iemand die niet weet wat ze wilt en bij het geringste al weer overstag gaat voor iets anders... Eerst had je problemen met ICS, toen met Mollema, je wilde een niet al te kleine hengst, etc etc etc weet ik t wat je allemaal wel niet geroepen hebt... Ryan O'Malley is een pracht van een beest, maar je kraamt wel een beetje onzin uit de laatste tijd...
ben het met je eens snowdon!!
je vraagt op een chat notabene alle mogelijke dingen over Off-spring over dekken want je vond hem zo leuk.
volgens jou had ik iets over jou gezegd tegen klanten op stal en daarna is het niks meer! wahahah je bent vrij om te staan en gaan waar je wilt natuurlijk maar deze hengsten verschillen nog al met elkaar!!
kijk het gaat me niet om die dekking ( dekkingen genoeg hoor)
maar vind je wel wisspelturig in je mening en in je denken......
En hij is niet gekeurd bij het NTS als ik het goed heb ( WEET HET NIET 100% zeker is hij bij NTS afgekeurd op zijn sperma!!
gr nadine