Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en hoe belangrijk zij het vind dat haar lesklanten er keurig bij zitten op het paard, want ook daaraan kon zij zien dat ze het serieus menen ...yeah right!) 

) 

Mijn prioriteiten liggen bij mijn paarden en het verzorgen ervan niet van hoe keurig schoon mijn trui of jas is
Het is denk ik te vergelijken met: alle paarden zijn dieren, maar niet alle dieren zijn paarden.
) 
ik dnek ook dat ik dezelfde discussie als jou ebdoel waar ik t ook heb gelezen 
En voor een ander oude kleding die fijn zitten.. so what? Vind niet dat kleding verschil mag maken. Cinnepin schreef:idd, veiligheid wel ja daar benk mee eens, maar omdat mijn paarse rijbroek ( van een bekent merk, namelijk horka ) met stippies ( voorbeeld profiel ) iets is waarmee je niet serieus genomen word? das toch van de zotte?
Lous schreef:Anoniem schreef:idd, veiligheid wel ja daar benk mee eens, maar omdat mijn paarse rijbroek ( van een bekent merk, namelijk horka ) met stippies ( voorbeeld profiel ) iets is waarmee je niet serieus genomen word? das toch van de zotte?
Ik vind appart juist leuk
Maar idd dat is echt van de zotte. Ik heb ook een paarse rijbroek met streepjes. Mijn zus heeft echt zoiets , dat je daar in durft te lopen.
Een paar maanden terug had ik alles in verschillende kleuren aan. Ja de een vind dat je voor banketstaaf loopt, ik vind het alleen maar leuk.
Laat iedereen doen wat hij/zij leuk vind.
Echt met een pikeurbroek aan en alles van Anky, ga ik echt niet ineens als haar rijden.
)