Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikenindi schreef:glijden die beesten dan niet uit? of krijgen ze speciaal beslag ofzo?
Relaxed schreef:Typisch Fries-eigen (nee ik scheer niet alle friezen over 1 kam, heb alleen nog nooit het tegendeel gezien..) om er maar vanuit te gaan dat er niet vertaald hoeft te worden en om ook niet even de moeite te nemen om het te vertalen
marius schreef:Opzich is er ook geen nederlandse vertaling voor...
Dus helaas..
Heb er nog steeds niks over gehoord, we zien het wel..
Vorige keren was het vrij vlot altijd, maar misschien ook omdat de winter dan niet zo lang door ging zetten..
We wachten het af..
Relaxed schreef:marius schreef:Opzich is er ook geen nederlandse vertaling voor...
Dus helaas..
Vorige keren was het vrij vlot altijd, maar misschien ook omdat de winter dan niet zo lang door ging zetten..
We wachten het af..
En je kan ook niet uitleggen wat het is?
Relaxed schreef:marius schreef:Opzich is er ook geen nederlandse vertaling voor...
Dus helaas..
We wachten het af..
luxje schreef:Relaxed schreef:
je zou natuurlijk ook even verder kunnen kijken dan je neus lang is
marius schreef:Relaxed schreef:
Zou evt. wel mogelijk zijn ja, maar de mensen die niet weten wat het is zullen al helemaal niet weten wanneer het is...
Relaxed schreef:Ik heb inmiddels allang gelezen wat het is, maar gaat mij erom dat als ts een topic opent met zo'n titel dat ze ook wel even de moeite kan nemen om uit te leggen wat het is