Toen hij eindelijk goed en wel in de bus zat, en ik netjes op tijd op de halte sta te wachten, zie ik de bus + leon langs rijden, zonder te stoppen...
T begon goed dus

Toen we ff snel wat gedronken hadden en fotos gekeken, gingen we richting tiek...leon mocht op een hele stevige fiets }>

Na ff tiek bewonderd te hebben, en te concluderen dat Tiko wel een stuk kleiner is dan hij op de fotos leek, dacht ik hem even in de wei te gooien. Echter...de anders zo brave tiko, voelde zich dit keer te goed op netjes aan zijn maantjes mee te lopen, dus peerde ervandoor. Toen hij eindelijk de wei in mocht had hij zo'n haast, dat hij uitgleed.....Myrthe schrok zich de klere

Na de andere paarden van stal te hebben bewonderd, simone (jordy) te hebben ontmoet en mijn stal te hebben gemest (ik heb dus gemest he, leon stond te kijken

Ik weet niet wat er in de lucht hing, want tiko, die zich ALTIJD, maar dan ook ALTIJD laat pakken, kreeg het op zijn heupen..... Na een potje koeien vangen hadden we hem te pakken.
Toen ging leon met tiek aan het werk in de bak. En ik geloof dat tiek het nog aardig deed....alleen het feit dag hij niet zoveel (

Door dat we druk bezig waren, leon met zich kapot rennen, en ik met heel geinterresseerd kijken, waren we vergeten te filmen..dus helaas, van dit gedeelte geen fotos.....
Maar het hoofdoel: Leon mocht Tiek naar de binnnebak stappen, zonder fiets erbij }> Na het opzadelen, en het concluderen dat leons voeten niet in mijn beugels paste, ging ze op weg. Op het erf al de eerste onenigheid, maar na kort gevechtje konden ze het erf verlaten......tot zover kwam ik ook nog, maar een stukje verder lag voor mij de 'stop' dus het werd spannend. Na een auto geramd te hebben, en bijna in de sloot te hebben gelegen..en ik geloof dat tiek ook omhoog was gekomen, heeft leon toch gewonnen

Tja..en tiek is in het begin, en al helemaal bij vreemde erg tegen de hand, en aangezien leon ook geen beugels had, denk ik niet dat hij erg lekker gereden heeft, want tiek was ook al wat moe, van het werken in het begin. Des ondanks heeft ie nog wel heel wat rondjes genoten van Tiko's galop....Om bepaalde redenen moest ik er ook nog even op, want leon moest 'iets' doen, he leon }>

Leon heeft hem weer terug gestapt, en nadat we hem nog even hebben laten rollen, zijn we richting snackbar gegaan...... nadat wij lekker ongezond hadden gedaan, besloten we nog erger te zondigen (ik, leon en richtje, mijn zus

Op de terugweg op de fiets nog lekker geroddeld over een paar bokkers

Naar verhaal heeft ie ook nog lekker (????????) bij ons gegeten, en heeft mijn vader zich weer ernstig misdragen...ach, nou weet hij iig hoe ik zo gestoord kom

al met al een gezellig dag, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar....want hij moet ook nog een keertje op tiek komen springen, en rijden als hij wel beugels heeft.....dan kan die pas merken hoe lekker tiek eigenlijk rijd

Waarschijnllijk volgen er nog wel fotos, maar pas als leon ze er op zet, en dat kan geloof ik pas over een weekje...maar I promise...ze komen