Ik moet hier mijn verhaal kwijt , anders kom ik nooit in slaap.
Vandaag ben ik een illusie armer, kan mijn tranen bijna niet bedwingen.
Even een kort een inleiding,
Ik ben de moeder van een bijna 16 jarige dochter, we zijn al jaren met zijn tweetjes en wonen in amsterdam. Samen hebben we drie pony's, mijn dochter is een fanatieke springamazone en dat gaat haar best goed af. Toen zij haar eerste pony kreeg, zijn we op een stal gaan staan onder de rook van amsterdam. We hebben daar best fijn gestaan, maar toen mijn paardje uit de opfok kwam, en mijn dochter steeds hoger kwam werd de locatie minder geschikt en zijn we met beleid opzoek gegaan naar een andere locatie. In totaal hebben we daar 2,5 jaar gestaan.
Omdat mijn dochter springt, leek het me voor haar beter om op een springstal te staan waar zij begeleid kon worden en veel zou kunnen leren. Na lang zoeken vonden we een plek, dat vanaf ons huis goed te bereiken is zowel met de auto ( FILES) als de scooter ( verlichte paden).
Na lang te hebben overwogen hebben we gekozen voor een (ik zal de naam niet noemen) springstal iets dichter bij ons huis,
We zijn daar half oktober heen gegaan,
Wij hebben het er prima naar ons zin, als is het wel soms ingeschikken que ruimte en mogelijkheden om de paarden hun benen te laten strekken.( de ruimte die er is is een en al prut op het moment). Maar mijn dochter heeft het super, heeft veel geleerd in korte tijd en ook ik vermaak me wel.
Totdat ineens vanavond de staleigenaar naar me toe kwam en me vertelde dat hij een probleem heeft.
Dat de handel niet goed gaat, en dat hij nu te weinig boxen heeft.
Oftewel of wij zo snel mogelijk een andere plek voor onze paarden kunnen zoeken.
Ik heb nog een soort van geprutteld van waar moet ik dan heen met mijn hengstje, shet en springpony.
En we zijn juist hier komen staan voor je instructie en begeleiding op wedstrijd.
Toen hij weg was heb ik me een potje staan grienen, ik ben helemaal perplex en snap er helemaal niks van.
Kan dit wel zomaar, heb weliswaar nooit een contract getekend, maar wel mondeling overeengekomen dat we daar tot juli ( we verhuizen dan met oma, twee honden, 2 katten, en de paarden naar ons eigen paardenparadijs in drenthe) twee boxen zullen huren. Waar vind ik nou een andere plek, zodat mijn dochter lekker ontspannen kan trainen en mijn 3 jarioe arabier plus shettie maat terecht kunnen.
Ik zit echt met mijn handen in mijn haar, door dit typen inmiddels wel weer wat tot rust gekomen.
Thanks for reading