Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
En stiekem houd hij ook wel van m'n paardje
En gaat altijd trouw mee als supporter op wedstrijd
. 
Alleen ben wel weer zoekende, dus hij zal er mee moeten leren leven
Maar ik kom heel veel mensen tegen die 's avonds zo 3uur op stal hangen, en maar roddelen terwijl ze een uur effectief bezig zijn. En dan maar klagen dat vriendlief er niet achter staat. Een praatje op zijn tijd is geen probleem, maar dat gehang op die stallen... Dat zou ik dus niet doen. Paard staat nu thuis, elke dag weidegang en aandacht is er dan toch al snel. En daarbij; het is mijn hobby, mijn geld en mijn ontspanning. Ik geef om mijn paard, mijn vriend ziet en begrijpt dat en doet in die tijd ook zijn ding: sporten en administratie en hondentraining. Het is echt niet onmogelijk om een partner begrip te laten krijgen in je paardenleven; als je je maar fair tegen hem opstelt. Ben er ook een avondje voor hem dan is het al snel goed! MaaikeMo schreef:Mijn paard staat op de 1e plaats, hij op de 2e..
Annemeik schreef:MaaikeMo schreef:Mijn paard staat op de 1e plaats, hij op de 2e..
Veel mensen zeggen dat, en ik moet zeggen dat ik dat niet zo zie. Lijkt me ook vrij ongezond voor de relatie...
Paard is paard, vriendlief is iemand met wie ik de rest van mijn leven wil delen en een gezin mee wil stichten. Paard is erg lief en een groot deel van mijn leven, maar mijn vriend gaat toch echt wel voor hoor.
ja wat vindt mijn wederhelft ervan:
Hij leest dus ook niet voor (doe ik hem niet aan)