Haaai, Sorry als het verkeerd staat maar dit leek mij het beste. Ik moet zo dus boodschappen doen maar heb mijn rijkleding aan. Nou vroeg ik me af gaan jullie wel eens winkelen in rijkleding? Ik ga wel gewoon naar de supermarkt maar lijkt mij gek om echt in een winkelcentrum zo te lopen. Wat doen jullie? Groetjes
In het dorp een boodschap doen, doe ik vaak in mijn rijkleding als ik die aan heb. Maar stadten doe ik niet in mijn rijkleding. Ik weet niet, dat vind ik toch een beetje raar
Ligt er aan waar ik vandaan kom en wat ik moet doen ed. Ik vind het niet zo'n probleem om in schone rijkleren in de stad te lopen, met vieze doe ik het niet zo snel, alleen als ik snel iets nodig heb oid
Nouja ik ga wel eens voordat ik naar me paardje ga nog even snel langs de winkel wortels halen,Dan ga ik gewoon in me rijkleding hoor. Hier kijken ze er niet echt raar van op. Ik woon trouwens ook in een dorp he,stad is weer wat anders.
zelf heb ik een rijbroek met wijdere pijpen en voor en zitvlak zijde idem kleur , valt de mensen niet eens op dat ik uberhaubt rijkleding aan heb
als ik iets moet ophalen op de weg van / naar paarden maak ik me der niet zo'n zorgen over verder zou ik niet expleciet met mijn rijkleding aan boodschapjes doen zoals je sommige jonge meiden met broek laarzen sporen en zweep door de AH ziet lopen of "stadten" die willen gewoon opvallen , dat heeft niks te maken met onderweg nog ff dat of dat meenemen
Ik hou ook vaak gewoon mijn rijkleding aan, bij het doen van boodschappen.. Maar zal niet zomaar door de stad lopen in mijn rijkleren.. In de MacDonalds kijken ze ons vaak al aan of we een stel zwervers zijn..
Ik ga ook wel eens in mijn rijkleding boodschappen doen. Als ik op zaterdag ochtend les heb, heb ik echt geen zin om mij te gaan verkleden na het boodschappen doen. Dan doe ik gewoon in 1 keer mijn rijkleding aan. En zo lopen we ook wel eens over het winkelcentrum in Hoogvliet. Anders moet ik eerst naar huis, mij omkleden en dan weer terugrijden. Vind ik zonde van mijn tijd
Ik woon in A'dam maar ik ga (tegenwoordig) gewoon in m'n rijkleding naar de winkel. Ga niet in de stad lopen natuurlijk, dat slaat nergens op. Maar even na het rijden (of ervoor) boodschappen doen bij de Appie, dat doe ik wel.
Ow ja, ik woon in een buurt met maar weinig Nederlanders en de mensen kijken me vaak wel vreemd aan (but I don't care, paarden zijn toch mijn passie dus kan me niks schelen wat er van gedacht wordt). En jongens maken vaak opmerkingen offcourse (lekker voorspelbaar).
Laatst bijgewerkt door ladyjoy op 24-10-08 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Als ik mijn rijbroek aan heb en ik moet of naar de stad of naar de supermarkt ga ik me echt niet omkleden. heb dus ooko al een keer een stel van die pubermeiden gezien die achter mijn rug net hard genoeg zeggen dat het geen gezicht is met een een rijbroek en felle rare skisokken (winter). Mij boeit het totaal niet.
Zoals de meeste al zeggen, als ik even snel wat moet halen bij de AH is prima, maar ik ga zeker niet naar winkels in m'n rijkleding.. Behalve natuurlijk de paardenwinkel. Maar sowieso ga ik liever ook naar de ruitershop in gewone kleding, want als je dan een rijbroek gaat passen, hoef je niet je laarzen uit te trekken etc.
Ja hoor, helemaal geen problemen mee. Ik stapte zo de supermarkt in met m'n rijbroek aan. In een dorp kijken ze je dan echt niet vreemd aan. Als ik naar de stad zou moeten zou ik me wel even omkleden.
Ik deed dat ook regelmatig.. Reed vroeger verschillende paarden op een dag. En sja, moest ook nog boodschappen doen. Dus paar paarden doen, even naar de supermarkt en daarna de rest doen. Kon me weinig intresseren hoor.
Ja hoor waarom niet? Okee een hele stad doorspitten doe ik toch liever in andere kleren, het is ook niet heel erg makkelijk in zo'n pashokje steeds je rijbroek uit te moeten doen....Maar ff een boodschap, ach daar heb ik niet zo'n moeite mee.
Vriendlief wel trouwens, die vind het geen gezicht, maar ach wat kan mij dat nou schelen....?!
Even boodschappen doen in de supermarkt, zo vaak... Echt winkelen of de stad in kleed ik me wel om. Ook naar de ruiterwinkel heb ik m'n gewone kleding meestal aan behalve als ik gelijk door ga vanuit stal natuurlijk.
Echt shoppen is iets anders, maar ff naar de supermarkt, de slager of de markt hier... prima hoor! Ligt op de route naar huis, dan ga ik niet heen en weer...
Echt winkelen doe ik niet in me paardrijkloffie.. ik wordt al als een debiel aangekeken als ik snel boodschappen haal.. Maar ga me echt niet eerst omkleden