Gister had ik les, en ik stapte erop en het leek rustig te gaan, rustig losstappen enzo, zonder gekke sprongen. 1 dekentje eraf, en weer gaan stappen. En ja hoor, daar begon het weer.. Telkens eruit naaien. Er hoeft maar iemand zn pony een tikje te geven en zoeffff.. Alles is eng, er hangt een jas aan de bak.. BRRR ENG HOOR!

Ik was rustig aan het draven, al een paar gemene bokacties achter de rug..

Hup, trekt ze zo de teugels uit mijn handen.. Kop tussen de benen en verder gaan.. allebei de beugels kwijt. Daar zat ik dan, op een verschrikkelijk gemene bokkende pony, zonder teugels en beugels... Toen kwam er een hele gemene bok maar ik bleef zitten, maar ik kreeg zooo'n verschrikkelijk harde klap in mijn rug. Ik begon te janken, en gelijk stond ze stil.. Afgestapt en mn rug deed echt ontzettend zeer.

Toen ben ik voorzichtig naar achter gelopen, deed echt heel erg veel pijn.. Longeerlijn + zweep gepakt en is mijn instructrice haar gaan longeren. Ze was heeelemaal geflipt, rennen, rare sprongen..

Toen ze rustig was ben ik er weer opgegaan, stappen ging nog redelijk, maar toen ik aandraafde.. Zo'n zeer in mijn rug.

Nu heb ik overal spierpijn, en echt zo erge pijn in mijn rug en nek....
Ik ben het nu echt zat.. Ik wil niet dat ik straks niet meer durf te rijden.. Maar ik wil wel rijden, niet op deze manier, maar serieus!!
Nu kan ik weer een tijdje niet rijden...