Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
FlairS schreef:Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!
youngster schreef:Hoe kan zo iemand bij de paarden komen?? Dat vraag ik me dus af... is het gewoon een open stal waar iedereen bij kan?? Dan zal ik de stallen afsluiten met sloten enzo.. moet er niet aan denken dat er iemand zo aan mijn paardje zou zitten..
spokey"]
[quote="FlairS schreef:Vanochtend kwam de stagiare .Zij had afgelopen weekend ook onze paarden gedaan omdat wij veel werk hadden.Tijdens het koffiedrinken vanochtend vertelde ze dat er zaterdagochtend 3 paarden losliepen in de gang en dat er een tuinstoel in de box van Sound(onze bejaarde van 28) stond.Ze had er verder niet bij stil gestaan en had de troep die die drie gemaakt hadden opgeruimd.Toen zij dat verhaal vertelde herrinnerde ik me dat ik vrijdagnacht een van onze honden flink te keer had horen gaan.Ik heb Sound vanmiddag uit haar box gehaald en het bleek dat zij toch wat stuk was aan de achterkant.Toen ik alles bij elkaar optelde kwam ik toch tot de conclusie dat er weer eens iemand in de rondte loopt die het fijn vind om paarden te verkrachten.Ik heb de veearts gebeld en die constateerde dat er inderdaad iets gebeurd moet zijn (gelukkig niet met al te veel geweld).Ik zit nu op de politie te wachten want ik heb er aangifte van gedaan.Een paar jaar geleden is er hier in de buurt ook al eens een simpele ziel zo in de weer geweest en die kon toen opgepakt worden toen hij zijn portemonee bij ,,de daad,,verloren was!
[/quote]Wehebben zelf om 00.30 nog de waterbakken gecontroleerd en gevoerd!Citaat:Ik heb die stoel ernog uitgetild. Stom zaten natuurlijk vingerafdrukken op