ik weet EGT niet of t hier goed staat,, en ik weet eigelijk ook niet egt of ik me nu aan een regel houd.
maar ik verzorg een hele leuke new forest pony egt een knuffelbeertje!
De eigenaar is ook heel aardig.
Nu heb ik 1 probleempje mijn instructrice der dochter springt op mijn verzorgpony.
En mijn eigenaar en mijn instructrice zijn heel close.
Nu houd mijn intructrice mij heel erg in de gaten:
de eigenaar was op vakantie en ik mocht voor garay (verzorgpony) zorgen.
en hopa gelijk de eerste dag ondervraagt de instructrice mijn vriendinnen wat ik die dag allemaal heb gedaan !
Zo gebruikt ze mij regelmatig als hulpje en moet ik haar paarden uitmesten en als dat niet goed gedaan word...
Garay was in die weken dat de eigenaar weg was ook kreupel geworden (ongelukje in de wei ) toen was de instructrice ook boos geworden dat ik niet in het schriftje had geschreven! (ik wist niet eens dat zij wist dat wij een schrift hadden)
is geef het maar gewoon toe ik ben best wel jaloers op die dochter dat zij wel met hem mag springen en ik niet !
ze mag ook afentoe een oefspringen parcour rijden.
nu weet ik egt niet of ik ermee moet stoppen of gewoon doorgaan,
ik ben namelijk nogal gevoelig en bij het kleinste comentaar ben ik zwaar beledigd..
hiervoor verzorgde ik een paard op een boerderij zonder andere mensen dus toen had ik daar geen last van.
Ik wil er wel bij vertellen dat mijn instructrice GEWELDIG les geeft ik heb egt heel veel geleerd bij haar
ik hoop dat jullie het een beetje snappen en of jullie mij een paar tips willen geven
Groetjes Jamie
zeg anders dat je geen tijd hebt? Je bent toch zeker niet verplicht daartoe... 
? Misschien begrijpt zij het wel?