Wel of geen eigen paard kopen....

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gini

Re: Wel of geen eigen paard kopen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:50

Ik vrees juist dat het paard te veel gaat moeten doen met 3 rijdende eigenaars. Want nu rijdt iedereen maar een uur, maar als je een eigen paard hebt, zullen al gauw de dromen en verlangens komen. Zeker wanneer je dochters ouder worden. De één wordt gebeten door de wedstrijdmicrobe en wil serieuzer trainen, de andere wilt veel op buitenrit, in de zomer zal er vast wel eentje zijn die haar eigen paard mee op kamp wilt nemen etc etc.

Ik zou dit goed overdenken, want 3 eigenaars voor 1 paard, waarvan 2 binnenkort puberende dochters zijn, ik weet het niet. Overdenk dit gedeelte goed.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 19:59

Cinnepin schreef:
Ik denk dat de volwassene de eigenaar is van het paard? En dus alles in overleg gaat met pa/ma?

Zoals ik het lees, wordt het paard aangekocht zodat alledrie een eigen paard hebben. Daarom dat ik uitging van de 3 eigenaars, ongeacht wie de kosten draagt. Maar ok, stel dat de moeder inderdaad de "baas" is, dan komt binnen een aantal jaar dochter 1 zeuren om op kamp te mogen net in de week dat dochter 2 een kampioenschap wilt rijden. Ik heb het over dat soort dingen waar TS echt heel goed over moet nadenken en op voorhand echt een goed setje regels opstellen. :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie