ray staat te koop....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 19:20

NIET LEUK. vandaag hebben gerald en ik Ray Of Light helemaal mooi gepoetst, witte bandages omgedaan en ingevlochten. de eigenaar van Ray kwam (is een handelaar, heeft nog meer jonge beesten, oa van Ferro) en een man met een videocamera om Ray te filmen. eerst op stal gefilmd, toen buiten, daarna mocht ie los in de longeercirkel en daarna ging gerald m nog even rijden. die handelaar denkt dat ie er niet echt goed aan doet om ray te verkopen, beest barst van t talent en hij weet niet of die mensen er mee om kunnen gaan. maar goed. als ie verkocht wordt wordt ie verkocht en anders blijft ons toppertje bij ons! hoop echt dat ie blijft Lachen *LOL*
degene die gister gebracht werd (Fabian) heb ik ook nog gelongeerd, wat een groot beest zeg! echt machtig!! Nu ff een vraagje tussendoor, als een van jullie een paard zou hebben dat alle Grand Prix oefeningen kent, zou je die dan meenemen op wedstrijd??? ikke wel en fabian kent alles maar is dus nog nooit op wedstrijd geweest (is inmiddels 14). ik snap dat niet hoor!!! heel vreemd
nou en ik heb ook padro nog gelongeerd, ging heel goed, ik heb m volgens mij 6 rondjes achter elkaar kunnen laten stappen, meestal is t 1 rondje en dan draaft ie alweer, hij staat een beetje bol van de stress. zonde van zo'n beest he, hij is ook al zo gaaf! Lovers *LOL*
en verder zei gerald nog dat ie heeeeeel blij met mij was en dat ie niet wist wat ie zonder mij moest. lief he????? *LOL* *LOL*
en nu ben ik dus echt superblij!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 19:39

heeey super joh! wanneer ben je er weer?
moet nog steeds eens langs komen zonder paard.
Je krijgt nu wel betaald of is het nog echt vrijwilligers werk.
Mag je straks ook rijden of blijft het bij longeren...? pffff wat een boel vragen zeg!
morgenavond gaan Renate en ik naar de Hei als zehet mag neemt ze Crosby mee en anders neemt ze vast wel een koe van ons mee *LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-01 19:43

ik ben er de hele week denk ik wel, t is nog steeds vrijwillig maar ik leer echt heel veel, vandaag nog hele uitleg gehad over de bespiering in de hals enzo. heel interessant!!
tot nu toe is t voor mij nog alleen longeren, wel steeds meer paarden (2 ipv 1 *LOL* ). Maar gerald wou me dus op Ray hebben maar die wordt dus waarschijnlijk verkocht. en als t volgend schooljaar allemaal goedgaat met de stal en met mijn school wou gerald wel graag dat ik ook ging rijden dus ik ben benieuwd!!! ga ik eindelijk echt leren rijden!! *LOL* *LOL*

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 21:18

ahhhhhhhhh neej he! Scheve mond\