Ewald leert bokt kennen....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Ewald leert bokt kennen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-02 15:39

Omdat ik afgelopen week heel weinig tijd heb gehad (woensdag had hij vrij dus ben ik niet gegaan, donderdag werken, vrijdag geen tijd gehad, zaterdag werken) was et zondag dat ik weer voor het eerst op hem zat..
Dat heb ik geweten ook...
Heeeeeel voorwaarts, daar is niks mis mee en bij het galoperen....
een sprong omhoog, met de kop schudden, scheuren, zo snel mogelijk door de bochten waar hij normaal al niet goed door komt (achter weg glijden, bak is paar meter smaller als een normale)..
Terug genomen en weer aangesprongen, zelfde verhaal.. toen naar de andere kant en weer aangesprongen..
en meneer was blijkbaar zo verontwaardigt dat ik 4 daagjes niet was geweest dat hij maar even een flinke harde en hoge bok moest geven..
Precies tegen de deur aan die open ging..
Tsja.. omdat ik hem naschopte van die bok ging meneer heeeeel ghard, kon hem gelukkig voor de hoek beetje terug nemen... Na de hoeken heb ik hem teurg kunnen krijgen... Weer aangesprongen, was al beter, maarja meneer was zoooooo druk dan wil hij niet goed aanspringen... Maar kreeg hem wel goed...

Omdat mijn rug de laatste weken nogal gevoelig is (hoe dat komt... Verward ) had ik natuurlijk na het rijden weer flinke last van mijn rug Boos!
2 weken geleden bij het springen voor het eerst, hij sprong idioot (onverwachts) hoog en ik kreeg een schok in mn rug... na het springen heb ik dat ook goed geweten, kwam de volgende dag nauwelijks mijn bed uit en vorige week bij het uitmesten ook weer iets verrekt.. op dezelfde plek en nu deed zelfs het lopen pijn... Gister bij die klote bok van Ewald ook flink last van gehad, is nu beter, maar omdat ik hem wel moet rijden ga ik gewoon rijden, anders ontploft hij morgen...

Vanmiddag word hij eerst bekapt, ben benieuwd..


Kuss Maaike

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 15:24

Als jij ineens zo last van je rug hebt, zou ik even naar de dokter gaan als ik jou was, misschien is er wel iets scheefgeschoten, en dat ben je dus nu waarschijnlijk aan het forseren!!
Dus ga evenb naar de dokter, ne ga voorlopig niet rijden, en longeer hem maar gewoon even, of laat iemand anders erop!!
succes ermee!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-02 20:59

hmm ik kijk het even aan, zei een kennis ook al dat er iets scheef geschoten was, maarja.. ik zie het even aan en ik heb vanmiddag nog gereden en gister nog gesprongen Haha!
maar ik laat niet iemand anders op hem rijden, dan wil ik erbij zijn en kan diegene toch niks goed doen dus ik heb het mezelf al aangeleerd om niemand op paarden te laten rijden die ik ook rijd want dat is niet leuk voor hun.. zelfs bij het uitstappen doen ze dan niks goed dus... ben nou eenmaal kieskeurig en egoistisch Haha!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:44

dat van die rug zal vast door mij komen *LOL*
beide keren was ik mee.
neh geintje.
enne van dat ik hem altijd zo rustig vind dat neem ik bij deze terug oke *LOL*

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-02 14:46

Haha! hij is ook altijd zo rustig maar 4 daagjes waren net even te veel denk ik Haha! Hij is helemaal het type niet om zich zo op te winden, ja om bloemen Tong uitsteken

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-02 14:47

hmm die snap ik niet.
maare we msnen weer verder Tong uitsteken