Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 12:53

Hai!

Oke ja ik heb weer wat hoor.. Ik heb een afspeellijstje voor wat muziek tijdens het rijden, veel Thomas Bergersen enzo, love it! Maar nu kwam ik voor de zoveelste keer terecht bij de kur van Edward en Totilas uit 2010 en ben ik op zoek naar de muziek vanaf 1.17 in de eerste uitgestrekte draf na piaffe. Ik heb werkelijk het hele interwebs afgezocht, elke duitse rel gelezen op youtube over rolkur of niet en ik heb alle muziek van deze kur bijna gevonden, behalve dat ene stukje...... Weet IEMAND misschien van wie die muziek is? Ik vind het prachtig en krijg er kippenvel van, wil het graag luisteren en ik word er gewoon gek van dat ik het niet kan vinden. Ook Shazam kan het niet vinden...

https://www.youtube.com/watch?v=IRzGYkQHwzM

Het begint met city of prague philharmonic orchestra oxygene 13, what shall we die for zit er ook in en song from a secret garden. Na heel wat obsessief zoekwerk kwam ik hier dus achter maar het is het allemaal niet.. :-(

Hopelijk weet een van jullie meer!

eldora1

Berichten: 1858
Geregistreerd: 06-04-11
Woonplaats: Kamerik

Re: Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:58

Een mailtje naar Joost Peters en je weet het ;)

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 12:58


Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:01

eldora1 schreef:
Een mailtje naar Joost Peters en je weet het ;)



Al gedaan, geen reactie. Heb zelfs Hans Peter gestalkt via Instagram.

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:03

Oh ik ben heel blij met jouw topic, ik zoek me ook al jaren kleurendoof maar jij bent veel verder dan ik met je zoektocht. Ben benieuwd of iemand het weet :)

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:04

Tazzey schreef:
Dat is Equinoxe part 4 van Jean Michel Jarre.


Oke... dat is inderdaad wel dezelfde muziek maar... ik zoek dan de klassieke versie zoals de kur, dit lijkt meer op een.. techno remix

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:06

droversrun schreef:
Oh ik ben heel blij met jouw topic, ik zoek me ook al jaren kleurendoof maar jij bent veel verder dan ik met je zoektocht. Ben benieuwd of iemand het weet :)



Ik word al een week gillend gek, luister me de pleuris maar ik kan het niet vinden. Ik ga joost peters stalken op Facebook, moment.

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:07

Euhm dit is het origineel. Wat je in de kür hoort is een mix.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:08

Tazzey schreef:
Euhm dit is het origineel. Wat je in de kür hoort is een mix.



Sjezus wat een tegenvaller dan.. Ik vind dit echt 3x niks, wat een anticlimax.. maar ik ben je wel heel dankbaar voor je antwoord! Enig idee waar ik die remix dan kan vinden? Of.. zou dat speciaal voor hem gemaakt zijn?

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:09

Harvey1 schreef:
Tazzey schreef:
Euhm dit is het origineel. Wat je in de kür hoort is een mix.



Sjezus wat een tegenvaller dan.. Ik vind dit echt 3x niks, wat een anticlimax.. maar ik ben je wel heel dankbaar voor je antwoord! Enig idee waar ik die remix dan kan vinden? Of.. zou dat speciaal voor hem gemaakt zijn?


Je kunt de muziek van de kur wel gewoon onder het filmpje op youtube uittrekken. Dan heb je hem compleet :j

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Re: Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:10

Klinkt ingewikkeld! Hoe bedoel je precies?

Tazzey
Berichten: 9504
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Muziek gezocht uit Kur Edward & Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:12

Ik vermoed dat de mix in de kür specifiek voor dat doel gemaakt is. Jean Michel Jarre is ook mijn ding niet, mijn vriend is daar wel heel erg in thuis. Even laten luisteren en hij wist direct te melden welk nummer het was.

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:16

O god.. ik heb 'm! The Symphonic Jean Michel Jarre Orchestra en dan equineoxe part 4 op Spotify. Wauw, duizendmaal dank Bokt! Nu kan ik het eindelijk loslaten.. _O- _O-

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 13:24

Harvey1 schreef:
O god.. ik heb 'm! The Symphonic Jean Michel Jarre Orchestra en dan equineoxe part 4 op Spotify. Wauw, duizendmaal dank Bokt! Nu kan ik het eindelijk loslaten.. _O- _O-


Haha wil je het nog weten?
Als je Googelt naar Youtube to MP3 converter vind je diverse website die het geluid van een YouTube filmpje kunnen omzetten naar een mp3 bestand. Dit doe ik altijd als ik de muziek van de kuren thuis wil luisteren :)

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 13:26

droversrun schreef:
Harvey1 schreef:
O god.. ik heb 'm! The Symphonic Jean Michel Jarre Orchestra en dan equineoxe part 4 op Spotify. Wauw, duizendmaal dank Bokt! Nu kan ik het eindelijk loslaten.. _O- _O-


Haha wil je het nog weten?
Als je Googelt naar Youtube to MP3 converter vind je diverse website die het geluid van een YouTube filmpje kunnen omzetten naar een mp3 bestand. Dit doe ik altijd als ik de muziek van de kuren thuis wil luisteren :)



Ah, dankjewel!