[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: Neonlight, Nadia, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

WendyLotte

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 21:23

Ben benieuwd....

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-17 00:40

Rotstraal, gevoelige hoeven, ijzers eronder..... ik krijg er een naar gevoel van. Waarschuwing seintje ; niet doen !

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:11

Het is het vervolg op haar vorige verslag; "in mijn hoofd maak ik een verkoop advertentie". Die heeft ze dus uitgewerkt op de PC en leest ze de volgende dag terug.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 17:04

Je hebt het vakantie adres van het paard van Sinterklaas gevonden

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:58

Ben wel benieuwd hoe ze het doen als het nat is op gras en asfalt.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 09:16

Afbeelding
Afbeelding
De goedkoopste oplossing om een hooinet super makkelijk en snel te vullen zonder gedoe.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 09:35

Mijn Tinker is sinds een week ongeveer ook weer super fris. Ze bokt regelmatig en rent weg als ze kan, terwijl het best wel een goedzak dame is. Ik wijd het maar aan de verandering van het weer. Terug bekeken had ze dat vorige winter ook. Moeten ze haast buiten zetten met een hengsten ketting. Ze loopt te blazen en als je niet oppast dendert ze je zo voorbij. En ze staan hele dagen buiten.

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 11:35

Tijdens de dracht waren onze Tinkers echt zoveel rustiger. Het lijkt wel of ze in een soort roes terecht komen. Zelfs onze Arabier in Tinker outfit (hete dame) werd buiten gereden door mijn dochter van toen 6/7 jaar. Op het moment dat de dekking gelukt was, zei de hengsten houder meteen : en nu buiten ritten gaan maken. Zoveel mogelijk indrukken opdoen. Ze werden echt veel zachter en aanhankelijker. Naderhand, een half jaar na de dracht veranderd dat wel weer, maar ze hebben dan wel een hoop gezien en geleerd. Mijn dochter rijdt nog steeds buiten, al kijken we wel in welke bui de dames zijn. Met deze kou doen we dat dus niet. Dan zijn ze veelste fris. Ondanks dat onze Arabier Tinker al 19 jaar is. (Raszuivere irish cob) maar die drachtige maanden waren echt zo genieten. Lange teugel, krantje erbij.....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie