Kaminka is erg braaf

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-01 14:05

onder het zadel. Ik was op een flinke bokpartij voorbereid doordat Kaminka bij de bijrijdster zo aan het bokken was en dat ook deed bij die vrouw die haar een week op proef had voordat ik haar terugkocht.

zondag heb ik voor het eerst gedressuurd met Kaminka, voor die tijd alleen gelongeerd en buitengereden, en had voor de zekerheid een goeie helm op mijn kop gezet.

Ze was ontzettend braaf en heeft niet 1 x gebokt! Ik had het idee dat ze het wel leuk vond. Wel moeilijk hoor, ze is zo loeisterk en ik heb echt de spierballen van een spitsmuis en rij paarden nooit op kracht. Dat kan ik gewoon niet goed, ben meer een gevoelsruiter.

Ik was wel opgelucht dat ze niet als een rodeopaard door de bak ging, want daar was ik toch wel bang voor. Ze doet het dus niet bij iedereen, waarschijnlijk pas als je haar kwaad maakt. Moet je dus maar niet doen!

Afijn, beetje wazig berichtje is dit, maar ik ben positief over mijn Strawinsky! Lovers
[img]../upload/123/mvc-kamhoofd2.jpg[/img]

Groetjes Mieke

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 14:30

Hai Mieke,

Zo te zien is Kaminka ook wel heel gelukkig met jou en haar mede-musketiers (heb ook foto's bij plaatjesforum gezien) ze zijn echt mager maar gezond Knipoog *LOL* Knipoog .

Kaminka ziet er goed uit hoor mooie diepe kleur en glanzende vacht en wat heeft ze toch een leuk koppie.