miniboktmeeting!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-01 16:39

Met Jasja...

Ik moest vanmorgen heeel vroeg op en had tot vrij laat met mn vriendin geklept dus ik was best moe!!
Op het centraal staan wachten en toen zag k iemand naar beneden kijken (kad gezegd dak blauwe schoenen met roze veters aan had)
was dat Jasja dus.
Met de bus naar de stal nog een eindje lopen en tadaaaa daar waren we.
Escaal gezien en de andere paardjes (universe is leuk!!!!!!!!!!!!!) gekletst met de hoefsmit en roos.
Uiteindelijk gereden... voor het eerst western... hahaha was wel ff wennen (nahja ff giga wennen!!!!)
daarna heeft Jas nog een show gegeven en toen weer afzadelen.

Het was heeeeeeel gezellig en haar paardje is mega mooi (bijna altijd oortjes naar voren...)

Liefs,
Sharda

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-01 17:44

Ik ben Jasja... Knipoog En ik vond het errug gezellig met Sharda vandaag! Haha! Enne...als je van een paard met karakter houdt Sharda...is Univers dan niet iets voor jou??? Haha! *LOL* Party!! Knipoog BTW; Escala heeft zich inderdaad van haar beste kant laten zien vandaag...wat was mijn puk braaf...Sharda moest alleen wat geduld hebben, want de smid was nog met een ander paard bezig en ik wou Escala eerst laten bekappen voor we gingen rijden...hoefjes waren een beetje gaan brokkelen doordat ze geen ijzers meer onder heeft (ivm het weiland) en hij zou me even wat tips geven hoe ik het zelf mooi bij kan houden...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-06-06 17:47 ]</font>