gister inkopen gedaan :))

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

gister inkopen gedaan :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 11:41

wij naar de MR ed.. even spulletjes gekocht Lachen
ik kwam dus thuis met nieuwe leren laarzen Lovers het zijn de Petrie Elite Lachen na heel wat laarzen aangehad te hebben had ik eindelijk de goede.. dat was wel mooi ze waren daar gewoon dus hoefde ze niet meer besteld te worden kon ze "zo meenemen"
dit word dus inlopen.. moest eerst maar eens 10x de trap op en af lopen.. thuis gekomen heb ik dat maar 1xtje gedaan.. oei haha je voelt je net zo'n houte lat *LOL*
daarna wilde ik dus ook nog nieuwe spoortjes, heb een nieuw model van sprenger dacht ik.. nog even riempjes erbij en rubbertjes..
en niet te vergeten laarzen trekkers en spanners zo was het boeltje compleet dacht ik..
Ook wilde ik toen nog even bij de rijbroeken kijken.. tadaa ik zag een mooie heb hem toen even gepast en ook meegenomen het is de Euro finale (euro-therm) warm voor in de winter en cool voor in de zomer .
gelukkig hadden we daar stempel kaarten en wilde ze het bedrag wat je ervoor terug zou krijgen.. (10euro per kaart al had je voor 100 euro gekocht) ik had nu 4 en halve kaart vol ze heeft er dus 40 euro van af gehaald! super dat scheelde toch wel weer wat Knipoog
ben weer helemaal blij met me nieuwe spulletjes Kwijl

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 12:42

Jeetje zeg, had je geld over? Haha!
Iig, ik neem ook altijd te veel mee als ik in de paardenwinkel ben. "O kijk wat leuk! Hoe duur is het? O, dat valt wel mee". *Gooit het in het mandje*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 14:34

Mr. Ed is een fijne winkel he! ik kom daar ook altijd veelste graag Haha! dat meidje die daar werkt (die blonde) is ook eens eigenaar van dribbel geweest Haha! maar ik vind het daar altijd wel leuk bij mr ed. Hebben er tenminste ook dingen in mini-maat.

Wel fijn dat je nu fijne laarzen en broek hebt

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 17:55

idd!!! dat meisje die je bedoelt Joyce is dat Yvonne (volgens mij heet ze zo?) ze heeft een jeep met een tweety achterop en een pony, Joy heet ie geloof ik een merrie..
ze staat nu sinds 1 september bij ons op stal.. volgens mij heeft ze ook een bril?
mr ed is nu helemaal veranderd.. al gezien?

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:27

ja idd Yvonne met bril ! Lachen
hmmm sinds wanneer is het helemaal veranderd?? ben er tijdje terug nog wel geweest, je bedoeld een 2de verdieping enzo?? of hebben ze het pas wéér helemaal veranderd? grappig dat ze nu bij jou op stal staat! is die joy ook een shetlander of dat niet??

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-02 18:30

Met winkelen in een ruitersportzaak maak je me zo blij.Leuk zeg al die nieuwe spullen,veel plezier ervan!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-02 18:32

nee Joy is geen Shetlander ik weet niet wat voor een pony het is.. denk kruising ofzo..
nee ik bedoelde idd groter beneden en boven een neiuwe verdieping.. ik was er al heeeeeel erg lang niet geweest omdat we ook vaak naar Hyporama gaan Party!!
grappig ik zal het eens tegen haar zeggen... goh wat is het wereldje toch vreselijk klein.. haar pony staat naast rustique (komt zowat dr box uit) echt niet normaal!