spannend........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-01 19:43

Morgenavond voor het eerst met spoortjes rijden.
Ik weet wel dat je hoord te drijven met je kuit maar als ik m'n kuit tegen z'n buik aan heb liggen liggen m'n sporen er ook tegenaan?
Ookal dreef ik met m'n kuit en alleen indien nodig met m'n spoor.
Ik neem aan dat dat ook met lot zo zal zijn.
Ik heb de allerkleinste iniminiknopspoortjes die er maar zijn dus ik neem maar aan dat ie er niets van voelt maar ja toch maar even oefenen over 2 weken moet ik 'm verplicht met sporen rijden dus...

In overlegmet mijn instructeur ga ik morgen oefenen met deze spoortjes als het geen verschilmaakt ga ik gewoon fijn zonder sporen rijden en op wedstrijd met mocht ie er toch een beetje heet op zijn(wat mij stug lijkt maar je weet maar nooit) dan ga ik er af en toe mee rijden buiten de wedstrijden om te oefenen.
toch wel jammer dat ze zoiets verplichten

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 19:52

Heel veel succes.
IK hoop dat hij er goed op reageert.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:00

Nou Nimber, goed van je dat je het zo lang hebt volgehouden zonder sporen! Dat red ik dus echt niet!!! Ik probeer regelmatig zonder zweep te rijden maar dat heeft meneer precies in de gaten... Die smiecht Extreme duivel
Gelukkig rij ik nog in de B en duurt het een hele poos voordat ik in de M zit en mijn zweepje weg moet gooien..... Schijnheilig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-01 21:53

Wat goed dat je 'm tot nu toe zonder hebt gereden zeg!
Maril is wel zonder te rijden, maar ikzelf vind het prettiger met.
Ik heb altijd wel bewondering voor mensen die toch een nette proef kunnen rijden, zonder sporen, eigenlijk zou je extra punten moeten krijgen! Party!!
Ik vind het inderdaad ook wat vreemd dat ze het verplichten vanaf de M. Dat je zweep weg moet oke...maar MET sporen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 01:52

Ik heb Pablo ook tot ik M1 ging starten zonder sporen gereden. Hij had het gewoon niet nodig. De eerste keer dacht ik ook dat hij wel zou reageren maar hij liep alsof ik altijd met sporen reed, niks geen verschil. Ik prikte ze er ook niet in maar toch. Nu rij ik af en toe met sporen om er aan gewend te blijven maar ik geloof niet dat Pablo nu anders loopt.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 12:58

haha nou dat had ik precies hetzelfde!
Ik heb nog een paar keer gekeken maar als ik m'n been op de plek had en dreef dan zat er nog 2 cm tussen m'n minispoortjes en zijn buik.
Volgens mijn instructeur zou ik hooguit een opmerking kunnen krijgen van waarom heb je ze zo laag hangen?
Ik heb voor het eerst helemaal zonder zweep gereden en daar maakte ie misbruik van het monster nouja weet ik dat ook weer gewoon losrijden met zweep en dan zonder verder.
dat deed ik nu ookal altijd

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:15

z
Laatst bijgewerkt door janna op 20-02-22 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Kitty

Berichten: 7698
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:21

Maar je hebt ook van die sporen te koop waar geen knop op zit. Die hebben alleen wat ribbeltjes aan de zij-achterkant van de spoor. Dat lijkt me op zich heel diervriendelijk, zelfs als je geen vaste beenligging zou hebben (wat je vast wel hebt, anders mocht je geen M1 starten, denk ik...)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:24

Ik snap ook niet waarom die sporen nu perse nodig zijn op hoger niveau. Wat bewijs je daar nu precies mee? Dat is net zoiets als rijden met stang en trens maar dat schijnt toch niet verplicht te zijn op z niveau.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 16:37

z