Ik maak zelf touwhalsters en dergelijke en die verkoop ik nu ook. Dit loopt wel lekker alleen krijg ik vaak de vraag ik ook aan andere kleuren kan komen. Ik heb nu namelijk maar 4 verschillende kleuren.. Dus ik heb ff gezocht op internet en ik heb wel een goede site kunnen vinden. Maar wegens verzendkosten die ik dan moet betalen, gaat de prijs van de touwhalsters wel iets omhoog. Na een aantal berekeningen heb ik voor alles een prijs in gedachten. Ik wil nu graag weten of jullie dit redelijk vinden!
Dit zijn de prijzen: Touwhalster - 9 euro Touwteugel - 11 euro Neckrope - 11 euro Halstertouw - 10 euro Setje(bestaande uit een touwhalster, touwteugel en neckrope) - 27 euro
Deze prijzen gelden dan alleen voor het (betere) en mooiere touw. Je hebt dan keuze uit de kleuren bruin, zwart, wit, rood, oranje, groen, paars en blauw als ik het goed heb.
Ik heb het nog even gecheckt en kleuren waar je uit kan kiezen zijn: zwart, wit, bruin, lichtblauw, donkerblauw, lichtgroen, donkergroen, roze, rood, paars, oranje en geel.
xJorgx
Geplaatst: 15-04-13 15:57
Als ze mooi zijn en van goede kwaliteit wel. Maar is het slechte kwaliteit en snel kapot niet.
Laatst bijgewerkt door xJorgx op 15-04-13 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt
ligt aan de sterkte van de bevestiging of ik dit eraan uit zou geven, nu heb ik hele sterke met een dikke musketon voor 9 euro bij de boerenbond, doe er al jaren mee. ik persoonlijk zou ze dus daar blijven kopen aangezien er bij die 10 a 11 euro nog verzendkosten bij komen, maar dat is mijn mening. de rest vind ik goede prijzen, voor mij dus persoonlijk alleen het halstertouw te duur
xJorgx
Geplaatst: 15-04-13 16:21
Ssmarty schreef:
Okee, maar dan red ik het dus niet met mijn eigen kosten.. Voor de touwhalsters betaal ik 7 euro aan kosten.
Ohh okee dan zal ik als ik jou was gewoon kijken of er belangstelling is.
xJorgx
Geplaatst: 15-04-13 16:21
Sorry dubbelpost
Laatst bijgewerkt door xJorgx op 15-04-13 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 15-04-13 16:22
Kun je het touw dan niet goedkoper inkopen? Via marktplaats is ook best wat te vinden.
fientje80
Heel redelijke prijzen als je het mij vraagt!
Rianne11_42
Alleen als er een goede fiadorknoop op zit en ze qua pasvorm ook echt goed vallen.
Horsier
Geplaatst: 15-04-13 16:26
Ik heb geen idee wat de gangbare prijzen zijn voor deze artikelen dus daar kan ik niks over zeggen. Maar ik heb op je bokt mark advertentie gekeken en daar staan andere prijzen dan hier dus misschien moet je die even aanpassen.