*zucht* niet verplicht te lezen. Zeikverhaal.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 15:00

Hoi,
Pff, ik word gek van sommige mensen. Dit kan ook bij RTP gezet worden maar ik zet het maar hier neer.
Ik reed Olga altijd samen met mijn zus. Dit ging vaak goed maar ook idioot vaak ruzie. Pas zo erg ruzie gehad dat ik niet meer meeging. Ik mocht geen les meer. moest op haar manier rijden. die mij dus niet ligt.

Nu ga ik dus soms weer mee maar ook lang niet altijd. Ik ga er soms op. het is een superbok maar als er geen les genomen word en ze een paar rare dingen niet afleert blijft er weinig van over en dat is ozo zonde.

VB, ze heeft al en altijd strak haar been eraan. Ze denkt dat dat zo hoort. Je krijgt niet aan het verstand dat dat zo moet.
SOms loopt die knol voor geen ene meter. Het ligt aan de persoon die erop zit want ze kan het makkelijk. Maar toch eigenwijs geen les willen nemen. Ik word er niet goed van.
En nou het Rijtechnisch probleem. Hij loopt soms idioot met zijn kop te gooien en te zwaaien. Dit doet hij lang niet altijd. Soms op rechte stukken opeens en soms in de lengte buiging. Ze is zo los in haar hele lijf ze kan denk ik alle gekke buigingen maken. maar het lijkt wel of er iets niet helemaal goed gaat. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Groetjes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 16:06

Geef haar een priveles voor haar verjaardag of op een andere gelegenheid.
Misschien dat ze dan hele goede opbouwende kritiek krijgt. En ervaart ze zelf dat deze methode veel beter werkt.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 21:19

Ja lijkt me een heel leuk idee! Vraag aan iemand die redelijk goed rijdt of diegene een goede instructeur weet die haar les wil geven. Dan kun je haar bijv. of 1, of meerdere lessen cadeau geven op haar verjaardag.
Of geef haar voor haar verjaardag het boek Ruiters en Rechters. Staat ontzettend veel in, schijnt echt een superboek te zijn wat betreft goed leren rijden. Niet alleen zo van: dit moet je doen, maar ook het waaróm.
Heel duidelijk.
Veel sterkte, hihi, en ik hoop dat bij haar ooit het kwartje valt. Maar ja, als het haar paard is... mag je je er waarschijnlijk niet mee bemoeien?? Ken het gevoel...
Doei! Dorine.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 21:29

Het is haar paard niet. Maar zo beschouwt ze hem wel.
Erg frustrerend zulke mensen ja.
als ik haar een les geef zegt ze waarschijnlijk zoiets als dit:
<i> ik hoef geen les want de basis kan ik zelf wel </i>
Maar dorine, ruiters en rechters. ik denk dat ik morgen toch maar eens naar de bieb ga!
Dat is de tip van de eeuw!
<b> dorine bedankt </b>

Groetjes!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 21:31

Verdrietig En ik niet?
Huilen Huilen Huilen

Knipoog Snap het wel hoor, eigenwijze mensen willen niet gedwongen worden *LOL*

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-01 21:37

jij ook hoor.
Alleen dat helpt niet bij haar.
maarre bij deze <b> cody bedankt </b> Haha!