Gister 2 jaar getrouwd -verslag-

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Gister 2 jaar getrouwd -verslag-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-02 07:58

Dit wordt de 2e poging. De vorige keer werd de verbinding verbroken en was ik dus al mijn getypte tekst kwijt Boos! .

Gister waren Marc en ik 2 jaar getrouwd. het was iets warmer als in 2000, en we hadden duidelijk een iets ander programma.
We hadden de wekker om 07:00 gezet, volgens de voorspelling zou het flink warm worden, en we wilden eerst nog met Des weg.
Om 08:00 zat ik al te paard. Let wel: met mijn nieuwe westernzadel en hoofdstel (foto's volgen nog). het zadel zit erg fijn. in draf is het nog wel wennen qua evenwicht. Het zadel is veel breder als mijn engelse zadel, en onder de knie heb je verder weinig steun. In galop zit ie echt als een schommelstoel! Sigaar Aangezien het lekker weer was ben ik lekker een eind door het esmeer gereden. Het water stond vrij hoog. Des liep er met de buik door. (Helaas is mijn nieuwe singel nu dus 1 modderbak Huilen ).
2 jaar geleden hebben we met de fotograaf foto's gemaakt bij des, op het fochteloerveen (daar zijn we gister ook langs gereden) en zelfs de grote ronde strobalen lagen al weer op het land (daar moest Marc 2 jaar geleden op gaan staan, en ik stond ervoor).
Rond 10:30 waren we weer thuis. Des stond al lekker in het land aan haar hooi te knabbelen, en wij namen thuis een lekker broodje met een groot glas drinken. Vervolgens de zwemspullen ingepakt en lekker naar het Loomeer. Daar hebben we heerlijk gezwommen en liggen zonnen. Zelfs Marc is een beetje bijgekleurd (normaal wordt ie alleen zo rood als een kreeft). trots dat ie is! Knipoog . Rond 16:00 togen we weer richting auto en naar assen.
In Assen zouden we gezellig met z'n tweetjes naar de pizzeria. Voordat we daar aankwamen reden we eerst langs het gemeentehuis. He: waren we hier twee jaar terug ook niet? Wat hadden we toen een bekijks, een bruidspaar dat uit een dikke gele Arriva-bus stapt (in vol ornaat!)
Rond 5 uur kwamen we bij de pizzeria aan. Het was er erg rustig (bleek later dat ie ook pas om 5 uur open ging). We hebben er heerlijk gegeten en gedronken. Toen we bij de auto aankwamen bleek dat we maar een uurtje waren weggeweest Frusty , hoezo schranspartij? Vork Bloos .
We reden naar huis over Witten. ook daar zijn we 2 jaar terug over gereden (we hielden ons feest in Witten).
Thuisgekomen hebben we nog een tijd lekker buiten gezeten, en nog effe in de tuin aan de gang geweest. Rond 21:30 zijn we de video van ons trouwen gaan bekijken (we wilden vroeg op bed, maar helaas duurt die video bijna 2 uur Frusty ). Het is wel grappig: je kent die video al heel goed, maar er blijven nieuwe dingen. Kijk dat gezicht eens!! Wat trekt die een rare kop! Ondertussen zijn ook al 1 oom en 1 tante overleden. Is wel mooi om die nog eens terug te zien (op video).

De reden dat we gister vroeg op bed wouden is dat ze vanmorgen om 07:00 met het dak aan de gang zouden gaan (natuurlijk liet dat nog een "drenths kwartiertje"' op zich wachten. Ik zit hier dus nu in een giga herrie. ben blij dat ik zo aan het werk mag, mag mijn schoonma op het huis passen! Party!! Party!! Party!!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-02 09:23

Gefeliciteerd met je trouwdag!

Ik ben nu 3,5 jaar getrouwd en bij de eerste 5 jaren gaan we een feest geven ofzo........