Dierenarts geweest en... Beau mag weer werken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Dierenarts geweest en... Beau mag weer werken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-02 22:58

Vandaag is de dierenarts bij Beau geweest omdat hij kreupel loopt. De afgelopen twee maanden heb ikom die reden alleen met hem gewandeld. Twee maand terug had ik er ook al een veesrts bij maar die kon niet zien wat er aan de hand was en zei dat er rontgenfoto`s gemaakt moesten worden en dat het mogelijk artrose kon zijn... Verdrietig . Ik zag er een beetje tegenop die rontgenfoto`s te laten maken en aangezien hij ook geen last van zijn been scheen te hebben bij het lopen ben ik gewoon iedere dag gaan wandelen om hem in berweging te houden.
De DA van vandaag kon gelukkig WEL zien wat er aan de hand was en Beau heeft een knie(gewricht) wat op soms op slot schiet ofzo. Een typisch Shettenkwaaltje en niet heel ernstig. Beau mag zelfs gewoon weer weken en de Da raadde mij aan hem eerst veel te longeren en daarna weer te gaan rijden. Hij moet (weer) spieren krijgen en houden en goed in beweging blijven.
Beau had trouwns wel zin in bewegen vandaag. De dierenarts ging even een stukje met hem rennen en dat vond Beau wel leuk. Hij deed nl. Een galopje over de weg en was haast niet meer te remmen. De DA kon hem nog net voor het eind van de straat keren Cool Haha!
Beau is back! Party!! Cool Lachen

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 10:02

Wat fijn voor je dat het allemaal toch nog meevalt.
Lekker weer rijden dan en snel die spiertjes kweken.
Heel veel succes samen.

esythegirl

Berichten: 231
Geregistreerd: 03-08-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 18:10

het is zeker heel erg fijn voor je dat je weer wat met r mag doen!!!

good luck