Ja ben ik het helemaal mee eens. Er is vaak met de eigenaresse gepraat, door mijn vriendin zelf, maar dat heeft niet veel zin. Haar ouders zitten er wel heel erg achter na (ook omdat ze afspraken niet nakomt, bijvoorbeeld dat ze een wormenkuur zou klaar leggen en dat een maand later nog niet gebeurd is, waardoor ze nu zelf een wormenkuur gekocht hebben) en dan stemt ze wel in en geeft ze haar ouders wel gelijk. Maar vervolgens gebeurd er niets. Ook het stuk waar ze nu staan is oud en zal niet meer jaren mee gaan. Daar hebben ze het ook over gehad met de eigenaresse. Waar ze haar pony's dan gaat laten, want wat ik me heb laten vertellen is dat ze niet heel ruim zit met het geld. Wat ik heb begrepen is dat er gewoon niet echt met haar te praten valt. Dat ze je wel gelijk geeft en zegt dat ze er over nadenkt, maar er vervolgens niks gebeurd...
@Caira
Ja dat klopt, maar ik had hem eerst ergens anders geplaatst, maar ik denk dat hij hier beter op z'n plaats is. Dus die andere mag verwijderd worden.