pony voetbal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

pony voetbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 23:10

jaja vandaag was het zover Haha!

we gingen echt officieel ponyvoetballen... eerst werden de spelregels uitgelegt...
(is niet zo makkelijk als je denkt hoor! Bloos )
maarum ik moest tegen 2 fjorden die in het selectie team zitten van het circus gebeuren dus ook voetballen!

en ik heb gewoon gewonnen van die fjorden met 6-0 Haha! Cool
egt k ben zo happy!

maar k mocht even 5 minuutjes niet mee doen omdat de andere niet konden scoren Schijnheilig Boos! Tong uitsteken
wel dom eigenlijk maar jah.... k vind het egt super deluxe leuk en ik hoop dat we dat vaker gaan doen bij ons op stal...

(*> en dan doe ik natuurlijk oowk weer mee Haha! <*)

riskjuhruled

Berichten: 1737
Geregistreerd: 19-02-04
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:14

klinkt leuk!

bij ons op de manege hebben we ook zoon ponyvopetbal maar hij is nu slap

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:17

Vet man! En nu was mijn Semoosje er niet eens bij om de tegenstanders te blokkeren Schijnheilig Super hoor! Maar Hunter was al stiekem een keertje goed getraind he. Tong uitsteken Geen fjord kan tegen hummie op joh!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:18

gaaf joh!!
en hoe vinden de paarden het? en mag hoe doe je het?

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 23:35

die mevrouw van de selecties die zij dat je aan hunter goed kon zien dat hij het egt leuk vind Haha!

je hebt gewoon 2 doelen 2 partijen....
de partij die het laatst gescoort heeft moet wachten tot de andere partij de bal heeft aangeraakt vanuit het midden (de aftrap) en dan de bal afpakken en scoren in het tegenpartij 'z'n doel Tong uitsteken
maar als de bal achter het doel komt mag de partij van wie dat doel is nix doen tot dat de bal (via de hoefslag) weer voor het doel is en dan kan je weer verder gaan!

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:36

whaha lache Haha! en mag je er stap/draf/galop heen???
en in stap de bal raken Tong uitsteken

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:55

Grappig Haha!
Ik wil dat ook leren aan mn paard Schijnheilig

keramiekje

Berichten: 223
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:59

wij doen ook wel eens ponyvoetballen in de les. mijn paard loopt er wel op af maar schopt/trapt nie tegen de bal aan (is eng) *LOL*

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:16

Grappig zeg! Wat voor een bal gebruiken jullie? Mijn paard zou zo'n grote skippybal doodeng vinden!

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 13:13

we gebruiken een speciale pony voetbal dat ding is echt heeel groot en roze Tong uitsteken en je kan ik welke gang dan oowk er op af maar het sturen met die bal is niet zo makkelijk Haha!

Josien_

Berichten: 9009
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:21

ik heb het ook wel eens gedaan echt super leuk als je pony het tenminste ook leuk vind want ik had ook op 1tje gezeten die vond het doodeng en die ging steeds rondjes draaien op zijn agterbenen als je hem naar de bal stuurde

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 13:38

oh dat is minder jah... nouw als ik de bal had dan ging hunter elke keer in galop er met de bal vandoor .... Haha!

Wendy15

Berichten: 11097
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:09

haha leuk! waar hebben ze die bal gekocht? wil er namelijk ook nog altijd eens een kopen. Heb het 1 keer gedaan met mijn paard en die vond het helemaal geweldig.. Keihard te trappen tegen die bal.

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 15:13

whaha uum xou het niet weten eigenlijk die hebben ze al zo lang en ik sta er nog niet zo lang.... k kan het wel een keer vragen maar ze moeten heel duur zijn

Bonny
Berichten: 4731
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:15

Lijkt me echt vet ponyvoetballen! *LOL*

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:27

steffie4ever schreef:
maarum ik moest tegen 2 fjorden die in het selectie team zitten van het circus gebeuren dus ook voetballen!

en ik heb gewoon gewonnen van die fjorden met 6-0 Haha! Cool
egt k ben zo happy!

maar k mocht even 5 minuutjes niet mee doen omdat de andere niet konden scoren Schijnheilig Boos! Tong uitsteken
wel dom eigenlijk maar jah.... k vind het egt super deluxe leuk en ik hoop dat we dat vaker gaan doen bij ons op stal...

(*> en dan doe ik natuurlijk oowk weer mee Haha! <*)


Hallo Steffie,

Laat ik even wat rechtzetten over jouw verhaaltje... Schijnheilig

De twee Fjorden waar jij over praat die in het selectieteam zouden zitten zijn namelijk mijn Fjorden (ik ben dus degene die het gisteren begeleid heeft). Ze zitten niet in het "selectieteam" maar in het FjordenSHOWteam Midden NL en geven als zodanig DEMONSTRATIES waaronder ponyvoetbal. Het doel hiervan is om mensen te laten zien hoe leuk het is om een TEAMsport te doen, niet om te winnen of te verliezen, aangezien het niet om echte wedstrijden gaat.

Het ging dus om gezellig met een groepje ponyvoetballen gisteravond (zeker geen officiƫle wedstrijd), met mensen die het nog niet of nauwelijks gedaan hebben, niet om een wedstrijd op leven en dood. Het op een bal en tegenstanders af "raggen", steigeren en naar de tegenstander laten bijten van je pony zie ik niet als goed ponyvoetbal, vandaar ook dat ik je een paar keer erop aansprak dat je ook aan je teamgenoot (en tegenstanders) moet denken. Je was er van op de hoogte dat er mensen mee deden die het nog nooit gedaan hebben, vandaar dat ik je vroeg om ook een ander even 5 minuutjes te laten voetballen, die waren niet voor niets in de bak. Als je dat dom vindt, zegt dat naar mijn mening iets over jou Schijnheilig en ik vrees dat op die manier weinig mensen zin hebben om hier nog een volgende keer aan mee te doen...

Maar... je hebt een leuke pony OK dan! die voetballen op zich leuk vindt, maar er een hekel aan heeft als andere paarden dicht in z'n buurt komen.

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:28

Wendy15 schreef:
haha leuk! waar hebben ze die bal gekocht? wil er namelijk ook nog altijd eens een kopen. Heb het 1 keer gedaan met mijn paard en die vond het helemaal geweldig.. Keihard te trappen tegen die bal.


Hoi, die bal is een bal die ook voor fysiotherapie gebruikt wordt. Wel duur, maar wel veilig omdat-ie niet kan "knallen", maar langzaam leegloopt als-ie lek raakt...

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:31

Gaaf he, dat voetbal *LOL*

ik heb dat ook wel eens gedaan, erg leuk!

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 15:35

hunter is (soms)
niet egt lief naar andre nee... dat doe ik ook niet express ofzo hoor!
maar ik vond het ''dom'' omdat ik ook graag mee wou voetballen!

maarja....

_Mars_

Berichten: 1081
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:29

goew zow ik moe gewoon ff geageren omdat ik naar de 25 berichte moe want ik wil iets op bokt zette

Pikolino

Berichten: 2542
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 17:35

uum daar is dit topic niet voor bedoeld en ik zou eerst is beginnen met normaal leren typen en dus niet in msn taal...

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 17:57

cooooool, ik wil ook Ponyvoetballeeeee.. *LOL*