Haha, knollen los!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Haha, knollen los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 22:02

Erg gelachen, we hadden de paarden 'los' gegooid, twee in een stuk van 0,5 ha bos (erg kaal) en de derde 'los' in de rest (totaal 1,5 ha). Lekker groot dus, maar wat doen die 2 etters (Joop en Vol) die gaan helemaal achterin onder een boom staan keuvelen, en arme arme Fulco stond sneu over het draadje te kijken...
Maar dat hadden we allemaal nog niet door, wij dachten: geweldig, wij gaan eten en dan halen we ze straks wel, mooi weer he? Dus wij zaten lekker aan de biefstuk, aardappeltjes en salade, horen we opeens een hinnik. Ik dacht: Oh Fulco. Zegt m'n moeder: hij is wel
érg dichtbij. Dus wij even kijken, staat hij achter de bak, heel snielig te kijken. Dus ik ren naar m toe: Fulco! Fulco! Maar hij draaide al om en ging op een drafje terug, dus ik hollen, je weet immers nooit wat er aan de hand is, straks ligt er eentje dood. Dus ik het hele pokke-end gerend, staat hij heel zielig bij de ingang van het stuk van Vol en Joop te kijken, hinnikt nog een keer naar mij. Dus ik kijken, kijken en kijken, zie ik er geen. Of ja, Vol, verdekt opgesteld achter een struik. Arme Fulco, moederziel alleen met een hongerig buikje aan de ene kant van het draadje en aan de andere kant twee etters die zich niet erg interesseren in hun 'maatje'. Fulco was héél blij dat ik hem kwam 'redden', maar die anderen vonden het wel best. Ik roepen, want officieel had ik Joop nog niet gezien, maar ik wist wel dat die een dikke vette boom aan het kaalvreten was. En ja hoor, toen mijn vader ook arriveerde (met mijn moeder er achteraan), toen kwam Vollie aangehobbeld en rende Joop opeens door het struikgewas naar voren. Ze taalden niet naar Fulco, ja, nu kregen ze eten, en da's natuurlijk lekker, maar die Fulco, tsk. Echt zielig! Fulco is echt een sociaal beestje, af en toe een béétje arrogant, een tikkie eigenwijs, maar echt superlief en sociaal. Ik dácht altijd dat Joop dat ook was, maar mooi niet dus, echt heel flauw van hem. Voltrack voelt zich altijd veel te goed voor welk paard dan ook, dus van hem had ik niets anders verwacht, maar van Joop valt het me toch vies tegen.
Ook toen ik Joop nog ff in het bos uit ging stappen, Voltrack keek eens, en Fulco hinniken, echt schattig, en Joop, totaal geen reactie. Het kan ook wel zijn omdat Fullie nieuw is, maar toch valt het me vies tegen. Het zijn net 3 eilandjes, één die het nooit interesseert (Vol), één die het kennelijk nu niet interesseert (Joop) en één die wanhopig probeert bij één van beide anderen aansluiting te vinden. Wel heel grappig dat hij helemaal naar voren kwam, ons riep en weer terug liep, en het is zo'n poeperd, dat koppie ook. Echt een adorable knolletje, dat die twee anderen daar dan zo koeltjes tegen moeten doen, dat snap ik niet!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 22:11

Af en toe blijf je idd met die knollen voor raadsels staan, echt geweldig weer, die knollen van jou.