Sterke verhalen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 16:46

ik ben het helemaal met jullie eens

dat binnen 1 dag leren gallopperen op de volte is zeker Bull want ik ben nu 10 mnd bezig om Sya te laten galloperen op de volte er zijn natuurlijk paarden die dat sneller leren maar zoooo snel dus niet!!!!!!!!!

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 18:29

wisten jullie dat ik eigenlijk ook een paard heb gehad? nou ja een pony... een dochtertje van bugsbunny, ik was klaar voor de grand prix op haar maar nét een dag ervoor werd ze kreupel en is ze verkocht ik mis haar heel erg Verdrietig nou rijd ik ff goed he (NOT!) hahaaha

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 16:28

Wat ik hier heb vertled is geen gelul en dat zweer ik op me dood!!!!!!!!! Want Pam weet van Shanaia af een Danielle van Roderick en me ouders enzo van Toy....

Groetjes Kirsten

P.S. la sje me niet gelooft moet je het maar ff zeggen

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 17:07

nou kirsten ik zie geen reden waarom jij zou liegen of iemand het niet zou geloven?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 17:22

Okee ik ben het helemaal met jullie eens, maar Rocky is niet mijn eigen pony, terwijl ik dat wel eens schrijf.
Maar dat schrijf ik echt om te 'erbij te horen' ofzo, alleen om dat ik verre-zorreg-pony zo'n rotwoord vind en zo lang om te typen.
Rocky noem ik dus wel eens 'mijn paardje' maar zo voelt hij voor mij, maar dat is ie niet officieel.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 17:24

klopt wat je zegt shaienne, bij mij voelt t ook zo, alsof mn vz pony's mn eigen pony's zijn. volgens mij weet iedereen wel dat t vz pony's zijn, maar ik zet t er altijd nog maar wel in. weet niet waarom eigenlijk, automatisme. thuis zeg ik altijd "mn paardjes, mn pony's, de pony's". en dan begint iedereen te vragen of ze allemaal van mij zijn blablabla. vandaar dat ik t er meestal bij zet dat t verzorgpony's zijn (idd lastig woord om te typen!! vz pony's is makkelijker...)